Horsemanship kursus {{forumTopicSubject}}
Horsemanship kursus på stald Reinholt d. 4-5 juni
Med Katja Døi Jensen – www.zentaur.dk
Jeg har i snart et halvt år fået undervisning af Katja, i starten fordi jeg ikke kunne få min hest i trailer, men fortsatte fordi jeg kunne mærke forskellen på min hestes adfærd og måden den omgik mig på.
Jeg er slev blevet mere tryg ved min hest, og med det ved jeg at jeg har et meget bedre tag på ham hvis vi kommer ud for en farlig situation sammen.
Uanset om man er hygge/tur rytter eller rider konkurrence er det altid en god ide at bruge tid og energi på et godt grundarbejde, da omgangen med hesten bliver mere behagelig og mere konstruktiv.
En af de ting jeg har været rigtig glad ved Katja er at hun er rigtig god til at forklare hvad der sker inde i hestens hoved og hvorfor det sker.
Jeg har aftalt med Katja at hun vil komme ud og holde et kursus for os hvis jeg har nok tilmeldte.
Prisen vil ligge på 1090 kr. for deltager med hest (endelige pris kommer an på antal deltager) og 425 kr. uden hest.– prisen indeholder et rundstykke begge morgner, kaffe og kage og frokost begge dage. Der er plads til 8 deltagere med hest på kurset, og ubegrænset uden hest. Under kurset vil den praktiske undervisning ligge vægt på netop de problemstillinger du har med din hest!
Hestene der kommer ”langvejs fra” vil kunne få en gæste fold som de kan overnatte på og være i på mellem den praktiske undervisning. Det er også muligt at få boks. I skal selv medbringe hø og foder.
Hvis du vil vide mere om kurset så skriv en pb eller tjek Katjas Hjemme side, under undervisning "kursus pakke 4".
maj 2006
Følger: 38 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 98 Svar: 1.123
Horsemanship kursus