1.192 visninger
|
Oprettet:
horsemanship-kursus {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG´er
Ville vildt gerne op horsemanship-kusus med min dejlige pony. Tænkte noget i retning af et weekendkursus hos selve træneren og kiggede lidt på Ute Lehmans hjemmeside.
Synes bare ikke jeg kan finde ud af om hun tager en ind over en weekend med overnatning?? Nogen der ved noget om det, da jeg ikke har mulighed for transport mht. eneundervisning 1-2 gange ugentligt over en periode.
Eller nogen der kender andre gode kurser der bliver afholdt i Midt/Vest el. Sønderjylland.
aug 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 376 Svar: 2.956
mar 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 23 Svar: 85
Det drejer sig mere om et kursus med kommunikation, skropssprog og nervøs hest = nervøs rytter pga førhen dårlige oplevelser.. Det føles lidt somom vi begge har et problem der skal arbejdes med pga. det rytter har oplevet og hesten har oplevet førhen. ( ikke fælles oplevelser). Derved opstår der self. kommunikationsfejl.
aug 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 376 Svar: 2.956
de giver nemlig også kurser i det du nok mangler.
aug 2010
Følger: 14 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 267
Jeg vil foreslå dig en der hedder Maj-Britt Carter i Jylland, hun laver horsemanship. Hun har mange forskellige kursusser, også nogle hvor du kan have din hest med der op, Slå hendes navn op på nettet og du har hendes tlf nr, hun er utrolig sød og snakke med.
horsemanship-kursus