Dårligt stævne i gang igen ? Dårligt stævne i gang igen ?
Hej Hg!
For knap en måned siden havde jeg et mega dårligt stæve en 2 sidsteplads og en disket, Det hele gik galt og jeg havde tilmeldt mig LD2 og LC3!
Jeg kunne godt både LD2 og LC3. Glemte en volte og hun stak af fra mig i galoppen i LC3, men ikk eåsdan overreageret , bare mega træls...
Begyndte desværre også at græde efter Lc'en . :'(.
MEN: ?
Har nu fudnet et stævne i Klarup og vil meget gerne starte der og må nok også godt har talt lidt med mor om det.. :).!
Hvordan kan jeg bedst muligt forberede mig?
Hvad skal man gøre nårh dommeren skriver pænere buer i slangegangen ? ( 2 buer )
Og til det næste stævne starter jeg LD1! Ny pony alt nyt, selom jeg rider LB LA til træning starter jeg DER!
Kunne være for fedt hvis i gad hjælpe mig, har en god måned og træne i og ser det ikke umuligt at nå da jeg intet stress har på da jeg B.l.a kan programmet udenad!
HJÆLP:?
-Christina
okt 2008
Følger: 141 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 117 Svar: 333
mar 2008
Følger: 61 Følgere: 117 Heste: 1 Svar: 80
forberede dig bedst muligt - fysisk eller psykisk?
pænere buer - lav buerne runde, mange laver dem firkantede? når du har redet en slangegang med 2 buer til træning, så kig tilbage & se om den er pæn - det kan man jo se på hovaftrykkene. & for alt i verden, rid lige ind over midten, ike noget med at stille hesten når du rider ind over midten - hesten skal gå lige & være stillet ligeud.
Dårligt stævne i gang igen ?