{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

For dårligt! (stævne) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..
Var til stævne i går og i dag i RVV.. det var et super sted, og et godt stævne.. den eneste kritik er deres start tid for i dag i LE'en.. Der stod i propertionerne at den startede 13:10, så vi var der kl. lidt i 12. så går jeg op og ser på startlisten 12:10 og ser at det er MIN klasse. som lige var startet Ö-- blev vildt stresset, jeg fik kun redet lidt opvarmning. men hesten klarede det over AL forventning i forhold til min tomhjernede opvarmning (burde selvf. have medlt fra klassen,.) men jeg startede altså., og han stoppede på det første-- smiley hen og vise ham springet og så på igen, men så klarede vi så også banen.. men gal hvor var jeg ked af det bag efter, over at han fik så lidt opvarmning..
den anden klasse LD. (90) klarede han super! han hjalp mig hele vejen igenem. var vildt nervøs efter "afsidningen" i går, men han klarede den helt perfekt. og videre til omspringnigen som var 100 cm. og hvad tror du der skete??

Vi VANDT smiley er så glad-- vandt et gavekort på 300. og stalle fik en masse ros og godbider smiley var så glad-

Lidt om min dag smiley lad mig høre om jeres smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For dårligt! (stævne)
Kommentér på:
For dårligt! (stævne)

Annonce