{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Når man gerne vil, men er usikker.. ? {{forumTopicSubject}}

Overskriften kunne ikke lige være der.
Men står lidt i et lille dillemma.

Jeg vil SUPER gerne ud at starte stævne på Pippi. Gerne i spring, da vi er kommet rigtig langt sammen der, og Pippi ville sagtens kunne gennemføre det.
Mit problem ligger så i at jeg som rytter ikke tør. Jeg er SÅ bange for at jeg glemmer banen når vi først er igang smiley Når jeg er med andre lære jeg banen på kort tid, men er så bange for at jeg glemmer den hvis jeg selv startede?

Jeg er i forvejen dårlig til at huske sådan noget. Det samme med dressuren.

Nogle idéer til hvordan jeg kan overbevise mig selv lidt mere om at jeg godt kan huske en bane?

Derhjemme har jeg ikke mulighed for at springe bane. Vores ridebane er en lille 20*40 og har 4 spring. Man kan selvfølgelig godt lave en springbane ud af det, men pladsen bliver nu lidt trang..

Kom meget gerne med råd. Min hest vil være fantastisk på en springbane og jeg synes det er synd hvis hun ikke får chancen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man gerne vil, men er usikker.. ?
  • #1   26. feb 2008 Før startede jeg også på mon hoppe, og jeg var også bange for at glemme "hvor jeg skulle hen"- det er kun sket 1 gang af 50 så jeg tror du bare skal prøve(o;

• #2   26. feb 2008 hvorfor er du bange for at ride forkert??? jeg har startet mange springstævner og har da redet forkert en del gange men det sker der jo ikke noget ved hi hi så prøver man da bare at gøre det bedre næste gang.

• #3   26. feb 2008 Riselund: Ja. Det siger min veninde også (;
    Malle: Kan man det? ORV! Det ville da være et KÆMPE plus.
    Anne-Sofie: Takker for besked.
    Kristina: Jeg HADER at lave fejl (;

• #4   26. feb 2008 skidt med det ta det med et smil......

• #5   26. feb 2008 Synes du burde vente så.

• #6   26. feb 2008 Den som intet vover, intet vinder...

Du har alt at vinde og intet at tabe...

Det er da bar at komme afsted.. Går det galt, ja så går det galt... Så i den erfaring rigere... Og går det godt, har du med garanti mod på det en gang mere....

Pøj pøj med dit kommende springstævne... Glæde rmig til at høre resultatet.

Kh. Sarah og hestene

• #7   26. feb 2008 nu ved jeg ikke lige hvor gammel du er, men da jeg var ponyrytter lavede jeg store springbaner ude i haven.. vi skiftedes til at lave en bane og sprand den så igennem.. det var en kanon måde at lære at huske baner på..

jeg øvede også dressurbanerne på den måde.. så kører hesten jo ikke træt i det

• #8   26. feb 2008 ved hvad du skal gøre ! : )
    meld dig til en meget lav klasse , til at starte med.
    går banen 2 gange og stå så og rams den op for mor, far, evt veninde, se så de første par ryttere springe banen så du ser banen mens den bliver redet...
    når du så skal ind så trav banen igennem og sæt i galop på vej over til springet og efter springet sæt i trav igen og så når du ser næste spring så sæt i galop og gør sådan hele banen igennem,, og hvis du såå glemmer banen sp skidt pyt,, det er da sku mange der gør. ( :

bare få en sjov oplevelse ( ;

• #9   26. feb 2008 Når jeg er til stævne så starter jeg med at gå banen.. bagefter høre min far mig så i banen, og til sidst vender jeg rygggen til banen og gennemgår den i hovede.. så er jeg sikker på jeg kan huske den:) hvis du alligevel skulle glemme banen så er der jo nr. på springene, så må du jo ride rundt til du finder det rigtige spring.. start med at melde til en lille klasse, der er banerne meget lette at husk:)
    Held og lykke

Kommentér på:
Når man gerne vil, men er usikker.. ?

Annonce