Når man gerne vil, men er usikker.. ? {{forumTopicSubject}}
Overskriften kunne ikke lige være der.
Men står lidt i et lille dillemma.
Jeg vil SUPER gerne ud at starte stævne på Pippi. Gerne i spring, da vi er kommet rigtig langt sammen der, og Pippi ville sagtens kunne gennemføre det.
Mit problem ligger så i at jeg som rytter ikke tør. Jeg er SÅ bange for at jeg glemmer banen når vi først er igang Når jeg er med andre lære jeg banen på kort tid, men er så bange for at jeg glemmer den hvis jeg selv startede?
Jeg er i forvejen dårlig til at huske sådan noget. Det samme med dressuren.
Nogle idéer til hvordan jeg kan overbevise mig selv lidt mere om at jeg godt kan huske en bane?
Derhjemme har jeg ikke mulighed for at springe bane. Vores ridebane er en lille 20*40 og har 4 spring. Man kan selvfølgelig godt lave en springbane ud af det, men pladsen bliver nu lidt trang..
Kom meget gerne med råd. Min hest vil være fantastisk på en springbane og jeg synes det er synd hvis hun ikke får chancen.
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 1.145
feb 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Heste: 8 Emner: 15 Svar: 318
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Malle: Kan man det? ORV! Det ville da være et KÆMPE plus.
Anne-Sofie: Takker for besked.
Kristina: Jeg HADER at lave fejl (;
feb 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Heste: 8 Emner: 15 Svar: 318
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 22 Svar: 162
Du har alt at vinde og intet at tabe...
Det er da bar at komme afsted.. Går det galt, ja så går det galt... Så i den erfaring rigere... Og går det godt, har du med garanti mod på det en gang mere....
Pøj pøj med dit kommende springstævne... Glæde rmig til at høre resultatet.
Kh. Sarah og hestene
feb 2005
Følger: 131 Følgere: 148 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 247
jeg øvede også dressurbanerne på den måde.. så kører hesten jo ikke træt i det
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.522
meld dig til en meget lav klasse , til at starte med.
går banen 2 gange og stå så og rams den op for mor, far, evt veninde, se så de første par ryttere springe banen så du ser banen mens den bliver redet...
når du så skal ind så trav banen igennem og sæt i galop på vej over til springet og efter springet sæt i trav igen og så når du ser næste spring så sæt i galop og gør sådan hele banen igennem,, og hvis du såå glemmer banen sp skidt pyt,, det er da sku mange der gør. ( :
bare få en sjov oplevelse ( ;
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 45 Heste: 6 Svar: 2.901
Held og lykke
Når man gerne vil, men er usikker.. ?