{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

kender i det når man gerne vil sige noget {{forumTopicSubject}}

kender i det hvor man bare har lyst til at sige noget, men man siger det ikke og så fortryder man det bagefter? det gør jeg i hvert fald - da min ekskæreste slog op sagde han, at han ikke kunne være kæreste med en der ikke kunne komme igennem gymnasiet hvor efter han spørger om jeg ikke har det på samme måde - ville sådan ønske at jeg havde sagt "nej, for jeg er ikke nogen idiot!".
det skal lige siges at jeg har en psykisk sygdom som gør at skole bliver sværere for mig og mit gennemsnit ligger pt på 3,9 og stiger fortsat

hvad ville i ønske i havde sagt, men ikke fik sagt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det når man gerne vil sige noget
  • #1   15. jun 2015 Har en masse, jeg ville ønske jeg fik sagt på nogle tidspunkter, men som ikke fik gjort.
    Men det nytter ikke at leve livet baglæns så at sige smiley Man må prøve at fokusere på at få sagt det, man gerne vil, og være stolt af det

• #2   15. jun 2015 "Dumme nar!" må næsten ligge på den liste.

• #3   15. jun 2015 Da jeg var teenager og var i byen, kom der helt uopfordret en idiot hen til mig, og spurgte "ville du gå med handsker hvis du ikke havde nogle hænder?".
    Mig: "nej"
    Idioten: "hvorfor går du så med BH?".
    Jeg ville gerne have sagt en helt masse (f.eks. Hvorfor han gik med kasket når han ikke havde nogen hjerne) men nåede det desværre ikke, for han skred med det samme.
    Din ekskæreste lyder som en idiot, vær glad for du slap væk i tide smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #5   15. jun 2015 Jeg har nok flere ting som jeg har sagt, som jeg fortryder rimelig meget smiley

• #8   15. jun 2015 Du er så langt fra den eneste... jeg kan gå rundt i timevis. Og blive helt arrig over noget jeg ikke fik sagt i en situation ... men det har også gjort at jeg får helt hovedpine og spænder op..

Og så kommer man måske senere i en lignede situation hvor man så får noget lignende sagt som så kommer helt forkert ud, og så står man og river sig selv i håret over det istedet for.....
    så en god idé er at tænke på noget andet og se fremad for at hænge i sådanne situationer hae ikke gjort noget godt for mig smiley

• #10   15. jun 2015 Godt du slap af med ham da!
    Jeg selv oplever det ofte, næsten hvergang jeg tager hjem fra dagvagt er jeg arrig, både fordi jeg har et par lud dovne kollegaer og fordi jeg ikke tør sige noget til dem..

• #12   15. jun 2015 Sikke da en kommentar!

Jeg har det kun overfor kunder i butikken, men det må man jo ikke smiley

• #13   16. jun 2015 Jeg kan ikke komme i tanke om noget selv (men der er helt sikkert nogen xD )
    Min far sagde engang "tak" for en P-bøde? xD
    Og langt fra sarkastisk eller lign xD
    Det var en sjov tur hjem xD

• #14   20. feb 2017 jeg ved godt at det er et meget gammelt emne men jeg kan så sige at jeg klarede mig igennem gymnasiet, selvom han ikke troede jeg kunne - ha jokes on him! smiley

Kommentér på:
kender i det når man gerne vil sige noget

Annonce