Andre forumemner med "Brug for lift"
Jer, der skal på kursus i weekenden...
... er der nogen fra Nord- eller Midtjylland, som skal på kursus i Brørup her i weekenden, og som eventuelt har en ekstra plads i bilen, jeg må "beslaglægge"?? Jeg er både renlig og velopdragen.....
... er der nogen fra Nord- eller Midtjylland, som skal på kursus i Brørup her i weekenden, og som eventuelt har en ekstra plads i bilen, jeg må "beslaglægge"?? Jeg er både renlig og velopdragen.....
Skrevet af: Louise Lindbøg H - 15. feb 2010
Fastlane (Ej Twilight relateret)
Nu har jeg fået rettet på romanen "Fastlane", så nu får I både kap. 1 og 2. - Jeg tager gerne i mod forslag/idéer, konstruktiv kritik osv. til romanen.. :) <b>Prolog</b> Når ens hjerte stopper...
Nu har jeg fået rettet på romanen "Fastlane", så nu får I både kap. 1 og 2. - Jeg tager gerne i mod forslag/idéer, konstruktiv kritik osv. til romanen.. :) <b>Prolog</b> Når ens hjerte stopper...
Skrevet af: Katherine & Monique . - 15. jun 2010
Vampyrhistorie :)
Hej med jer ;) Jeg har skrevet en vampyrhistorie. Jeg vil ikke sige alla Twilight, men så alligevel.. Den handler om en vampyr og et menneske der forelsker sig, så måske lidt ;) Hope you like. - De...
Hej med jer ;) Jeg har skrevet en vampyrhistorie. Jeg vil ikke sige alla Twilight, men så alligevel.. Den handler om en vampyr og et menneske der forelsker sig, så måske lidt ;) Hope you like. - De...
Skrevet af: Bella Vinter *Freaky author* . - 22. dec 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Græsslåning 500 kr.
- Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
- Bicycle Adjustments 300 kr.
- Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
- Ophængning af loftelampe 800 kr.
- Vand under køkkenvask 900 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Brug for lift Vestegnen