{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Stævne?? |nervøsitet {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg skal her på søndag til stævne, og har 3 svære ting ved stævnet:
1: en sår og filmer mig og en tager billeder
2: en masse af mine veninder står og nedstirre mig
3: skal starte mod en af mine veninder!
-
HVAD SKAL JEG ER GØRE?
Er nervøs for hvad de tænker ovsss...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne?? |nervøsitet
  • #1   11. apr 2016 Først og fremmest: Hvad er det der sker, før du bliver nervøs? Hvad tænker du? Hvad føler du?

• #2   11. apr 2016 Den gang jeg startede stævner, lukkede jeg mig ind i en bobbel, i samme øjeblik jeg red ind på banen. smiley
    Ellers bare tænk at det er en ganske almindelig træning. smiley

• #3   11. apr 2016 Jeg havde tre mål da jeg debuterede med min unghest i weekenden smiley
    1: Husk programmet
    2: Rid til over 50%
    3: Lad være med at falde af

Det er nogle nemme mål der er lige til at opnå smiley

profilbillede
  • #4   11. apr 2016 prøv at lave den øvelse hvor du forestiller dig 2 mure omkring dig, så ingen kan se dig, og du kan ikke se dem. så er der kun en vej, og det er fremad, og så skal du da bare ride det bedste du kan smiley det skal også være sjovt smiley

du kan også træne det til hverdag, hvor du kommer til at sætte fokus på hesten og dig sammen

• #5   11. apr 2016 sæt nogle mål der ikke er styret af andre, altså må dine mål ikke have noget med dommerne eller de andre at gøre.
    Det kan eks. være at alle overgangene skal sidde lige i skabet.

Og så lad være med at tænke på hvad de andre tænker og nyd turen smiley

• #6   12. apr 2016 Nu siger jeg det lige ud :
    Er du bange for at du 'ikke er god nok'
    For den tanke skal du slippe.
    Jeg lukker mig inde i en bobbel . Her i min bobbel er der plads til fejl. Og der er plads til alle;). Jeg er kold over for andres meninger, for det læser intet!.
    Og jeg har altid kunne lukke munden på folk hvis de begyndte at snakke om min ridning (er springrytter).

Jeg havde en veninde engang som ikke troede på at min tidligere hest var stærk som en okse og brokkede sig over jeg altid red med stærkt bid og stadig ikke kunne holde hesten, så jeg lod hende starte min hest til et stævne . Siden den dag sagde hun ALDRIG noget igen;).

Lad folk tænke hvad de vil .
    Hvis du sidder og tænker alt det igennem som du skriver så glemmer du banen .

Fokuser på dit program eller på din bane . Og husk de ting din underviser har lært dig.:)

• #7   12. apr 2016 alle er nervøse når de skal til den slags ganske naturlig.
    og tænk på hvorfor du er til stævne
    VH
    og held her fra
    VH
    Annette

• #8   12. apr 2016 Når først jeg kommer ind på banen, er det ligesom om der dannes en eller anden bobbel rundt om hesten og jeg, og det eneste jeg tænker på udover min hest er dommeren, og nogen gange glemmer jeg helt dommeren, og tænker kun på min hest og programmet.
    Til mit første stævne stod min underviser og andre bekendte og kiggede, og der blev jeg også lidt nervøs, men næste gang jeg skulle ind på banen til samme stævne, tænkte jeg slet ikke over, at de var der. Se det som opbakning og nyd, at de forhåbentlig ønsker dig det bedste.. Det kan du selvfølgelig ikke forvente af din veninde, som du også skal ride imod, da I jo er konkurrenter smiley
    Alle starter jo et sted, og hvis du er bange for at dine veninder dømmer/bagtaler dig, så er de muligvis ikke værd at samle på.

Kommentér på:
Stævne?? |nervøsitet

Annonce