{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Første tur alene {{forumTopicSubject}}

Vil gerne ud på nogle ture med min pony.

Vi bor desværre ved en meget trafikeret landevej, så det er noget jeg har været meget tilbageholdende med smiley

Min pony har været på enkelte ture sammen med andre heste, og er stille og rolig. Tager afsted en tidlig morgen, hvor trafikken er minimal.

Tænker at det er smart at starte med at tage et par ture fra jorden først.

Andre tips?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første tur alene
  • #1   21. sep 2013 jeg vil personligt hellere side på ryggen af min hest hvis den bliver stresset og lukker fuldstændigt af end at stå ved siden af en kæmpe som kan springe idn i mig når som hest.. smiley
    så ja jeg startede med at trække et par ture, men han var bange for køer så han lukkede helt af, ville vende om og var ved at springe ind i mig, derfor foretrækker jeg at side på ham.

• #2   21. sep 2013 Jeg har det helt modsat af Sofie smiley Hvis min hest bliver bange for noget og ikke vil gå forbi det for eksempel. Så er hun meget nemmere fra jorden, når hun kan se mig og jeg kan guide hende frem. Hvis hun også pludselig beslutter sig for at ville hjem igen, så er hun nemmere at styre fra jorden og stejler, hvis jeg sidder på hende og sparker.. Det er i hvert fald sådan det er hos os smiley Så: min pony er mest tryg, når hun kan se mig.

• #3   21. sep 2013 Første gang jeg tog alene afsted på tur, red jeg ham istedet for at trække. Hvis han så bliver nervøs og eksempelvis ikke vil gå længere, så stiger jeg af og trækker ham forbi det der nu synes farligt. Personligt kan jeg også bedst lide at håndtere min fra ryggen af, men somme tider er det bedst for os begge hvis jeg går lidt ved siden af smiley

Kommentér på:
Første tur alene

Annonce