{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Første tur alene =) STOLT! {{forumTopicSubject}}

Er det placeret rigtigt ? *

Nå, men jeg skulle idag ride på Pippi. Det startede fint ud, hun kom til mig på folden som hun plejer mm. Jeg hentede hende ind og det gik også som det plejer. Så begynder min mor at rode i foderrummet + min søster går rundt med kiks og Pippi bliver SÅ! irriterende.

Nå, men efter kamp i boksen v. opsadling kom jeg Endelig ud på banen. Hun var energisk så jeg valgte at longere lidt først. Efter det red jeg.
Jeg red nok i 5min på banen. Det gik fint nok, men jeg kunne bare mærke at det ikke var dressuren der skulle rides idag. Så jeg fik lov til at ride på tur. Alene! - Det gik rigtig godt. Vi red langs marken. Pippi var dejlig. Vi kom på en græs-sti der lå mellem 2 høstede marker. Jeg satte Pippi i trav og vi travede derudaf. Jeg vidste egentlig godt at det var hendes første gang hun var ude helt alene, uden en anden hest, men jeg tænkte ikk rigtig over det. Så var jeg redet et stykke ud. Nok 1km og vendte så om, for nu gik det lige så godt og det var første gang alene så hun behøvede ikke at skulle længere. Jeg travede lidt og satte hende så i galop. En bunke beton var farligt, men hun fortsatte.
Vi galoperede tilbage til marken vi kom af og jeg skridtede hende resten af vejen.

Første tur helt alene! Hun havde ørene FREMME hele tiden især da vi galoperede. Manner det var også bare dejligt at tage en ROLIG tur, for når jeg red med Veninden var det altid 'vildt' og jeg er faktisk en kedelig person i mig selv. Men vi NØD det. Vi NØD det godt nok. Jeg var glad - Pippi var glad. Efter galoppen var jeg VIRKELIG glad. Mand hvor var hun bare dygtig!

Måtte bare lige ud med det =)
Første gang alene og så dygtig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første tur alene =) STOLT!
Kommentér på:
Første tur alene =) STOLT!

Annonce