{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Små lege {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg er på denne gård i USA hvor de har en meget gammel galop hest, han har gået 8 år som galop hest og nu er hans krop helt ødelagt! han kan ikke tage på og kan ikke lavet meget andet end at gå rundt på en fold fordi han har så mange skader i sine ben, udover det har han ikke rigtig været i hænder udover fodring og smed i ca 10år.
jeg tog ham ud her idag og lavet nogen gå og stop øvelser hvilket han var rigtig god til, han har dog lidt særvt ved at holde sin opmærksomhed på mig (men det er kun forståligt når det er første gang i meget lang tid han er ude)

Er der nogen der har nogen gode lege eller tricks der ville være gode til os? (husk at de helst skal være i stående eller skridt så jeg kan tage hensyn til hans ben)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små lege
  • #1   12. sep 2013 hvad med noget horsemanship??

(link fjernet)
    det ser spændende ud

• #2   12. sep 2013 Hvad med en aflivning? Undskyld, men den lyder altså ikke til at have det ret godt.

• #3   12. sep 2013 Tine: Nu er det på ingen måde det TS spørger om. Hun prøver sådan set at gøre dens liv bedre. Det er naturligvis ikke hendes beslutning om den skal aflives, når det ikke er hendes hest. Stop nu de negative kommentarer, det hjælper ingen og skaber en dårlig stemning.

TS: Undskyld mit irrelevante indlæg, håber du finder på nogle gode lege til ham.

• #4   12. sep 2013 mange tak vil kigge på det! smiley

• #5   13. sep 2013 Nej det er ikke det hun spørger om, men hvorfor skal hesten absolut lære ting og sager? Hvorfor må den ikke bare have lov til at gå og være i fred? Den har da udtjent sin værnepligt for sine ejeren....til mere end fulde, for hesten er redet i stykker. Jeg tror ærlig talt ikke ligefrem at den hest står og sukker efter at blive trukket rundt som cirkushest for små stykker gulerod.
    Jeg kan godt leve med at I er uenige, men overvej lige en ekstra gang hvem der har et behov i denne her sag.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #8   13. sep 2013 Tine: du har virkelig ret..

Tror ærlig talt at hesten helst bare vil stå for sig selv på marken..

Tror den har haft den menneske kontakt den har haft behov for smiley

• #9   14. sep 2013 hej tak til jer der kommer med de fine ideer til mig! smiley

tine b og Astrid M. Tholstrup: det var også min første tanke da jeg så ham, men det har bare vist sig at de få gange jeg har taget ham ud evt bare for at strigle ham eller gå med ham har han virkelig nydt det!!! hver gang jeg kommer går han mig i møde og vil meget gerne med ud hvis jeg skal ud igen... så dette opslag var mere for at høre om nogen hade nogen gode ideer til hvad jeg kunne lave med ham og ikke og jeg skulle lade ham stå eller ej
    håber i forstår mig smiley

Kommentér på:
Små lege

Annonce