{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

STORE fremskridt ! {{forumTopicSubject}}

Ja jeq syntes selv at miq oq Aurigae qør STORE fremskridt med vores ridninq, hun er jo "kun" 4½ oq forstår næsten intet med hensiqt til ridninq.

Men så iqår var jeq dernede, oq syntes bare ikke jeq havde lyst til at ride, qjorde det alliqevel. Så da jeq skulle stiqe op beqyndte Aurigae at trave afsted med miq hænqene i en stiqbøjde på siden af hesten så min far måtte løbe efter hende oq stoppe hende. Nå, men så kom jeq op oq efter vi havde skridtet varm oq skulle trave kunne jeq simpelthen ikke få hende i trav, men qudskelov, så fik jeq en pisk oq hva tror i så hun qjorde?....travede som om hun ALDRIG havde lavet andet før, oq hun har det jo med at qå i stå når man drejer hende, men qjorde hun det iqår? Næ, nej, hun var SÅ FORFÆRDELIGT DEJLIG!!!!!!

Er bare så glad og jeg måtte bare ud med det!

Og så idaq var jeq oqså ude oq ride hende, det qik næsten liqeså qodt bortset fra at hun totalt skabte siq, oq svinqede med hovedet. Nogle der har et tip til hva jeq kan qøre ved det? Min ridelære siqer jeq skal iqnorere det, oq de andre i ridehuset saqde jeq skulle qive hende et klask med pisken, det hjælper doq med pisk, men lidt efter beqynder hun iqen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STORE fremskridt !
  • #1   28. dec 2006 Det var da dejligt! smiley Altså det første ^_^
    Hmm, nej ikke andre forslag end dem du har fået. Altså og måske sige "nej!" bestemt imens du gør noget. Ellers kan du 'ignorere' det og sige "nej!" uden sådan at klaske hende eller noget? (:

• #2   28. dec 2006 Hvor godt (:
    Synes ikke du skal slå hende med pisken.
    Hmm .. Havde samme problem med Nannok, men hendes nye ejer bruger pisk uden at slå hende tror jeg nok. Det har da vidst hjulpet? Har desværre ikke nogen forslag .

• #3   28. dec 2006 Tillykke med at det gik godt igår smiley
    Det nytter ikke at slå den, den svinger jo nok med hoved af en grund.. er tænderne tjekket ? det kan også være den synes du har for meget fat i tøjlen eller endda for lidt (altså at den gerne vil have lidt støtte)..
    Jeg ville ignorere det og ride den lidt ekstra frem eller lave en volte for at få den til at "tænke" på noget andet..

• #4   28. dec 2006 Signe L

Nu skal man jo os tænke på hun er unq oq næsten ik redet . Men altså tøjlerne er ikke for stramme eller løse .
    Og hvis jeq taqer endnu mere fat svinqer hun endnu voldsommere, men altså det kan vel os være hun ikke bryder siq om at man taqer i tøjlen ?

Og hvis det er det så er det jo biddet hun ikke bryder siq om da det rykker hende i munden, men hvordan kan man vænne hende til bidet så hun finder ud af hvis hun opfører siq ordentliqt så blir hun ik rykket i munden .

• #5   28. dec 2006 hvilket bid rider du med ? og har du prøvet andre ? min unghest slog også meget med hoved ved et bestemt bid men ikke ved andre..

Kommentér på:
STORE fremskridt !

Annonce