{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Springtræning - hjælp {{forumTopicSubject}}

Da Chablis og jeg for nyelig er begyndt at springe lidt mere end bare for sjov, søger jeg inspiration til at opbygge en springtrænings time.

Derfor vil jeg gerne høre hvordan I bygger Jeres springtime op! smiley
Hvordan opvarmer I? Hvor mange spring bruger I? Hvilke typer spring bruger I? Holder I pauser? Hvilket niveau springer I?

Alt sådan noget som jeg kan bruge til selv at blive lidt klogere smiley !
(Hvis det er, kan I bare bruge Jeres sidste springtime som eksempel (: !)

Glæder mig til at høre mere fra Jer!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springtræning - hjælp
  • #2   23. jul 2013 Når Nobody og jeg får Springundervisning gør vi sådan at: 30.min før timen starter opvarmer vi og min mor og mormor sætter spring op. Vi bruger 5-7 spring. Vi bruger de almindelige Alaulette stål spring. - Ja Pauser holder vi når den anden springer bane og sådan:) Vi springer LA-MB Niveau:)
    Skriv hvis der er mere jeg kan hjælpe med:)

• #3   23. jul 2013 jeg har 2 km, til springundervisning, jeg rider der ned og så omtrent 20 min til at trave og gallopere og hilse på de andre, nok mest snakke med de andre, da han skal have energi til selv springningen. smiley så starter vi gerne ud med lidt små spring på 50-60 cm. og derefter kommer der gerne mere og mere bane på. i går var banen 11 spring ca. med gymnastikspring/tempospring inde i også, normalt bliver de gradvist højere til vi runder ca. 1 meter som vi plejer at springe bane på.
    nogle gange bruger vi også voltespring til at varme op på, i selv springningen træner vi alt nærmest, vendinger, tempo og i det hele taget en del teknink smiley

• #5   23. jul 2013 Tusind tak for Jeres svar! smiley De var alle super brugbare!

Kommentér på:
Springtræning - hjælp

Annonce