{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Western Ryttere og heste SØGES! {{forumTopicSubject}}

Heej HG's Western ryttere smiley

Det er sådan at jeg står og skal stable et arrangement på benene, hvor vi gerne vil have et Western indslag /opvisning. Derfor søger jeg nogle Western ryttere og heste, som kunne være intresseret i at komme og lave denne opvisning. Vi forventer en mellem 100 -150 mennesker, så dette ville jo være en god ''træning'' for heste som skal opleve manget publikum smiley Er selvfølgelig villig til at give et beløb for at i kan komme og give opvisning hvis man gerne vil have dette, men ellers er man selvfølgelig velkommen til at blive til arrangemenet samt vi self. stiller bokse til rådighed for hestene smiley

Det skal være en/flere som kan give en ''rigtig'' opvisning (og undskyld mit meget uvidende westerne-sprog) hvor det enten er ''tønde ræs'' eller hvor hesten bremser/glider og snurre rundt smiley

Så er du og/eller nogle venner friske på at give en opvisning må i meget gerne kontakte mig enten her eller i PB smiley

Eller hvis der er nogle gode western rytter's profiler her inde som i kan linke til, så vil jeg prøve og skrive til dem smiley

Håber i kan hjælpe! smiley

Hilsen Malene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Western Ryttere og heste SØGES!
Kommentér på:
Western Ryttere og heste SØGES!

Annonce