{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Så ondt har ponyen, Hihi :o) {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Af og til er det desværre sådan at jeg får privt beskeder om hvor stor en dyreplager jeg er for:
1. At "holde" Dino i live med Kissing Spines
2. At lade børn skridte/trave på ham (de to gnge om året det sker xD)
3. At løspringe ham.

For det mener mange kloge HG hestefolk at Dino ikke kan holde til. Lad mig lige først sige en gang for alle at Dino ER tjekket gentagende gange af dyrlæge. Han har kissing spines i en sådan grad at han ikke kan holde til livet som konkurrence pony, men dyrlægen har sagt go for ham som "skovturs hest"... Men da jeg jo er for stor til t ride ham + det ikke er min interesse, ja så rides han ikke andet end når jeg lige møder et barn der vil have en skridttur :o).

Derudover fortæller en del dyrlæger at over 60% af heste har Kissing Spines, men i større/mindre grad, mange heste der bukker "engang imellem" kan være fordi de har en mild grad og laver de så lige et forkert vrid så kommer det. Ved Dino blev det opdaget fordi han altid bukkede når han skulle lave samlet anspring til galop...

NÅ! :o) NU til sagen! Filmede en lille video i dag da jeg løs sprang ham så i kan se hvordan jeg pisker og tvinger ham til at hoppe :o)

http://www.facebook.com/photo.php?v=10200401548737899&comment_id=5389743&ref=notif&notif_t=video_comment

(OG JA! Jeg ved godt Pony er tyk xD, Pony er på kur!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så ondt har ponyen, Hihi :o)
Kommentér på:
Så ondt har ponyen, Hihi :o)

Annonce