{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

har han ondt? {{forumTopicSubject}}

Sagen er det at jeg er blevet lidt i tvivl om Stjarni har ondt i ryggen eller hvad. Han har lige haft betændelse i ryggen, har været i behandling og genoptræning.. Jeg ville så galopere på ham på en langside, og han har altid været meget doven på ridebanen, hvor han ikke rigtig gider at arbejde. Så jeg lagde et galop anspring og lige så snart jeg lagde benet bare en lille smule til ham, så sparker han ud efter min fod, som i et buk. Det gør han to gange, og jeg bliver selvfølgelig bekymret så jeg stopper der. Han har altid været den hest, som bliver lidt mobset når jeg vil bestemme hvad vi skal og ikke skal. Og når det så er utrolig mange måneder siden, hvor jeg har gået lidt igang med noget lidt mere seriøst ridning, kunne jeg godt forstille mig at han syntes jeg er lidt krævende at når jeg beder ham om at galopere. Men hvad ved jeg? Han galopere fint ud på fold, uden noget som helst, og han har også galoperet en gang eller to i longen(træner ikke så meget longe) Ihvertfald. Jeg har planlagt kiropraktor besøg, og hun skulle meget gerne komme i denne uge.. Men jeg tænker, har han egentlig ondt? Hold haten for jer selv, han får kiropraktor lige meget hvad. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har han ondt?
Kommentér på:
har han ondt?

Annonce