{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

at lære hesten indkald - det betaler sig!!! :S {{forumTopicSubject}}

Nu var isen stort set væk, så jeg synes det var på tide at komme afsted på tur med hesten igen! men hun var mudret så det blev en trækketur
jeg tænkte ikke lige over at det jo er længe siden, så hun kunne være lidt ekstra oppe på dupperne (hun er normal meget kold)
så vi drog afsted i grime og tov
det gik fint, hun trippede lidt, gik hurtigt fremad osv. men på hjemturen blev hun forskrækket eller hvad der nu gik af hende og løb, og jeg kunne ikke holde hende
hun løb forvirret afsted, heldigvis væk fra vejen og ud på en mark og uden rigtig at tænke over det begyndte jeg at kalde på hende, på samme måde som vi har gjort i ridehuset (bare for sjov har jeg lært hende at komme når man kalder), så jeg råber højt efter hende og klapper i hænderne og hvad gør hesten? stopper op, vender sig og kommer i fuld galop hen til mig! smiley
nøøj hvor var jeg lettet, og selvom hun stadig var helt oppe at ringe, så var jeg også stolt af hende! det var simpelthen så fantastisk

så det kan klart anbefales at lære hesten "indkald" !

og jeg gider ikke have kritik på min oplevelse, jeg kunne ikke have gjort det anderledes, sket er sket og det gik heldigvis godt
hun er aldrig løbet før og derfor var jeg heller ikke helt forberedt på det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at lære hesten indkald - det betaler sig!!! :S
Kommentér på:
at lære hesten indkald - det betaler sig!!! :S

Annonce