Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tilkørsel
  • #1   13. feb 2013 Vi plejer at sende vores ned til Henrik Høper.. Han er super dygtig, - og han arbejder en del med friesere..

Vi har kørt med vores i en del år, - men jeg ville ikke føle mig tryg ved at tilkøre dem selv, - især ikke de unge.. Måske nemmere, hvis man har en ældre rolig hest.. Men ellers ville jeg få en professionel til den indledende del, og så selv tage over, når de var nogenlunde stabile, - men nu får vi selvfølgelig også ofte vores tilkørt som 2-spand, - og det er lidt voldsomt at skulle stå med selv hvis de ikke har prøvet det før..

• #2   13. feb 2013 Dette høre vidst til under Marked smiley

• #3   13. feb 2013 *Camilla* Beklager er ikke så meget inde i det her smiley Hej Sarah har godt hørt at han skulle være god det er bare mere afstanden.

• #4   13. feb 2013 Her du gjort i kørsel før, eller hvordan..? Ellers vil jeg anbefale kørekursus med friesernord, - det er super hyggeligt, og hjalp sidste år mange til at komme igang selv.. http://www.friesernord.dk/klarparatkorestart2013

Vi var også med, og fik rigtig meget ud af det, selvom at vi havde en tilkørt hest med.. Mange gode fif og hyggeligt samværd...

Jah, der er et stykke derned, men der kan bare gå meget galt, når man tilkører, - så foretrækker at det er folk, som har styr på det, der gør det.. Men jeg har også elendige køre-nerver, - har oplevet for mange gange, at det er gået galt, selv når man har kørt med rutinerede heste.. Med vogn osv kan det hele bare blive meget mere farligt, end hvis man bare sidder på ryggen,...

• #5   13. feb 2013 Det har du helt ret i har heller ikke tænkt mig selv at springe ud i det. Søger en proff der kan være ind over.

Kommentér på:
Hjælp til tilkørsel

Annonce