802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hjælp til tilkørsel hjælp til tilkørsel

hejsa jeg søger en som kan hjælpe mig med at tilkøre min lille hugo jeg er ved at øve højre venstre med ham. han er vænnet til seletøj, liner og vogn har jeg også... men aner ikke hvordan jeg kommer viedere smiley og vil ikek gøre noget forkert ,håber meget at der er en som vil og kan hjælpe. prisen må vi jo snakke om

hugo står i 6091sdr.bjert som ligger lige udenfor kolding. vi har ridehal på stedet ... se hans profil for mere inmfo smiley

hilsen jenny

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til tilkørsel
  • #1   27. nov 2009 Få en professionel til at gøre det. Det sparer både dig og hesten for grimme oplevelser hvis det går galt.

• #2   27. nov 2009 jamen tænkte jo også bare at der er mange herinde som har shetlænder og tilkørt dem med forstand på det så der tænkte jeg at det kunne være det kunne hjælpe en videre smiley at de måske kender en smiley det sådan lidt generelt angående hjælp.
    og hugo er kun vænnet til at blive håndteret af mig og er lidt speciel så jeg skal selv være der. men han keder sig

• #3   27. nov 2009 Jeg ville stadig få en professionel til det.
    Jeg har set alt for mange eksemler på at folk mente det var ih og åh så nemt at tilkøre. Men flere der er endt med absolut ikke at blive kørehest fordi 'hjemme'-tilkørslen er gået fuldstændig galt. Det kan jo ikke kun gå galt hvis heste løber løbsk, faktisk har jeg set flere eksempler på at man har spændt et dæk efter hesten, og at det er endt med en langt værre resultat end hvis den 'bare' var løbet løbsk, de heste har ganske enkelt fået en skræk i livet

• #4   27. nov 2009 syntes bare kke lige at jeg ved noget i nærheden af kolding og det må hellere ikke koste en halv arm det har man ikke råd til med tre heste og når man lige er blevet fyret... og jeg ved udemærket hvor galt det kan gå

• #5   27. nov 2009 Der er i Hammelev ved Vojens, men det koster jo selvfølgelig

• #6   27. nov 2009 havde hellere ikke regnet med noget som helst gratis...

• #7   27. nov 2009 Det er vel det samme som selv at tilride sin hest. Jeg har selv tilkørt min shetlænder Laban og det er gået fint. Men ville også have fået en proffesionel men de hænger ikke på træerne;)

• #8   27. nov 2009 og gør pengene hellere ikke smiley

• #9   27. nov 2009 Nej heller ikke dem..

• #10   27. nov 2009 jeg er helt enig med. Berit,Libell&Gedda *RHO*

og hammelev er da tæt på vojens... om ikke andet så få noget undervisning.

jeg har også været med når det er gået galt og det er langtfra sjovt.
    desværre er der rigtig mange kuske som ikke er dygtige og det betyder også at hvis ting går galt derhjemme så går det rigtig galt.

• #11   27. nov 2009 Det mener jeg også er helt klart det bedste. Men tror ikke på det ikke kan gå galt bare fordi man er prof.

• #12   27. nov 2009 til Line P

jo det kan skam gå galt selvom det er en proff. der har ponyen/hesten i tilkørsel.
    Men det går meget sjældent ligeså galt som hvis man selv prøver.

ene og alene pga. erfaring og rutine, de ved lige hvad de skal gøre hvis der sker noget.

jeg har selv arbejdet for en proff. kusk og jo det kan gå galt men vi fik da også heste ind som folk selv havde prøvet og køre til hvor det var gået galt.
    nogle af hestene blev køreheste, men hvis vi bare havde fået den rå havde det ikke taget så lang tid og køre den til.

vi fik da også heste ind som ikke havde lært det rigtigt hvilket gav problemer.

hilsen Mette

• #13   27. nov 2009 Det er bare mange penge at bruge for at den skal kunne gå for vogn en gang om ugen:.

Kommentér på:
hjælp til tilkørsel

Annonce