{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Når træningen giver pote! (Video) {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft problemer med min hest, og det kan man se her i videoen. Men hvor er jeg glad for, at jeg aldrig har givet op.
Det er fantastisk når man kan se tilbage på forskellige klip og se en fremgang. Se en udvikling. Det er et helt fantastisk fænomen.

Jeg vil dog lige påpege, at jeg ikke er helt stolt over hvordan jeg trænede ham i starten, med indspændinger osv. under ridningen var det heller ikke kønt, og han havde ingen respekt for mit personlige rum og vadede ind i. Men som tiden er gået, så har vi udviklet os sammen. Han er blevet roligere og jeg er blevet mere bevidst om mit temperament, som jeg har haft problemer med (-;
Jeg er stolt over den udvikling vi har lavet sammen, og hvor langt vi er kommet! (-:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6Cajo7l7b04

Obs. jeg ønsker ike kritik på første halvdel af videoen, da det er næsten 2 år siden ved nogle af klippene, og jeg ved hvad der er galt i dem. Men hvis du har konstruktiv kritik til den sidste halvdel af videoen, vil jeg gerne høre det, da jeg altid kan forbedre mig, for ingen er perfekte smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når træningen giver pote! (Video)
Kommentér på:
Når træningen giver pote! (Video)

Annonce