{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Når træningen giver pote :D {{forumTopicSubject}}

Åh jeg er så glad i dag efter jeg var ude og ride Nobless. Jeg kan bare mærke for hver dag der går, hvordan det vi træner bare giver pote og det går bare så godt! smiley Jeg var til stævne for 2½ uge siden og så i søndags og allerede i søndags kunne jeg mærke forbedring på de to uger der er gået imellem! Det er simpelthen bare så skønt smiley Jeg sad også lige og så på billeder på hendes profil fra sidste sommer og så fra i søndags, og det er helt vildt så meget der er sket og hvor fin hun er blevet smiley
Hvordan går det med jeres heste? Andre der oplever det samme som mig? smiley
Håber i alle har haft en god dag ellers!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når træningen giver pote :D
  • #1   25. okt 2011 Ej, hvor lyder de bare lækkert! smiley Det er intet så godt som at kunne se ens egne fremskridt :o) Og lækker hest!! smiley

Og jeg har det på samme måde med den part jeg rider, endelig efter et år har jeg fundet ud af knappen 'brug ryggen' er... Det kom i efterårsferien efter en af mine venner var med ud og undervise og nu var jeg ude ved Krumme igen for 6. gang siden undervisningen og vi forbedre os stadig, han bruger nu ryggen i både skridt og trav og galop er vi ved at arbejde med!! Jeg glæder mig helt til at skulle ud at ride igen smiley

• #2   25. okt 2011 ej hvor dejligt for jer smiley
    ja lige pt går træningen ikke som forventet da vi ville prøve og se om han kunne gå uden forsko men det kan han ikke og så går han og snubler uden skoene på, og så er det sq lidt for farligt at ride på ham.
    og pga hans ryg er vi igang med genoptræning, så det står stille med det, indtil skoene er kommet på.

• #3   25. okt 2011 Kender det alt for godt.
    Rider en 4 års pt. og det er gået SÅ meget fremad siden hun i foråret fik ordnet tænder. Er 100% stabil og er startklar i en LA.. smiley

Kommentér på:
Når træningen giver pote :D

Annonce