{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

stor glæde idag! :) {{forumTopicSubject}}

hej dejlige mennesker smiley jeg bliver simplthen nød til at komme ud med min glæde idag smiley

jeg har lagt syg i over en uge, og har derfor ikke kunne komme ud til Sesam, så det var hende der ejer stalden der har passet ham osv. jeg har engang i sommers trænet lidt HSM med ham, for at få ham til at forstå at det er mig der bestemmer og ikke ham, og jeg har ikke rigtig trænet det siden, dog har jeg self brugt det i alt daglig dagen. Men så i dag var jeg endelig klar til at komme ud til ham idag, og eftersom jeg ikke har redet ham i næsten to uger ville jeg ikke bare hoppe op og ride, så jeg tænkte at vi skal da lige se om han havde glemt noget fra i sommers smiley jeg tog ham ned på ridebanen og lage træktorvet over halsen på og begyndte at gå stille og roligt rundt, og ligemeget hvor jeg gik hen var han lige i r*ven på mig. vi trænede lidt trick osv og vi er nu gået i igang med at stå på kommando, hvilket også gik rigtig godt når man tænkte på at det var første gang vi prøvede det smiley men hvordan skulle jeg ellers aktiviere ham lidt mere?? jo jeg havde jo set i nogle videoer at de løb med hesten bagefter, så det skulle vi jo også prøve smiley jeg løb - Sesam "omg! ville den skøre tøs nu have at jeg skal løbe?? hahah jeg går da bare lidt hurtiger så, men løbe niks!" dog endte med at han begyndte at trave efter mig smiley super hyggeligt, og der var ikke på noget tidspunkt hvor han skubbede voldsomt med hovedet eller reagere mærkligt, han havde opmærksomheden på mig hele tiden, også selvom damerne rente på folden og spillede dum smiley

hvad med jer hvad har i lavet af spænede ting idag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stor glæde idag! :)
Kommentér på:
stor glæde idag! :)

Annonce