949 visninger
|
Oprettet:
Tager biddet! {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Min lille pony har det med at tage biddet og løbe rigtig stærkt Jeg kunne godt stoppe ham før i tiden... Men nu når han tager hovedet så højt op er det umuligt Han reagerer heller ikke på volter Det gør det jo også svært at samle ham og få ham smidiggjort... HJÆLP!
maj 2011
Følger: 74 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 891
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 23
sep 2011
jan 2009
Følger: 17 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 83
bruger det selv på en pony som gør præcis det samme.
den behjælper ikke at han løber, men det behjælper måske at han ikke smider så meget med hovedet og der kommer mere ro på tøjlen.
kan godt li martingal, da hvis den sidder ordenligt så virker den kun når den skal.
maj 2011
Følger: 74 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 891
men hvis det var mig ville jeg lade hesten strække halsen frem og ned http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/388774-logan?status=1 som her.
også ikke have særlig meget ved i tøjlen, ved godt det kan være svært i starten tro mig har prøvet det! og inden du fx stopper hesten kan du putte lyd på og hvis hesten ikke reagere tager di mikroskopisk lidt i tøjlen (den skal dog lige lære de først) og når du drejer tager du hånden op og ud det er mest raret for hesten. og når du laver overgange fx fra skridt til trav rejser du dig lidt op i ledt sæde, og tænker på traven og tænker på en stille og rolig overgang (du skal liste hesten afsted i trav) og når den så går i stille og roligt i trav tager måske et par rolige travskridt stop stille og roligt med det samme "den hidser" sig op, så du viser du kun vil have det rolige
det tager tid men tro mig det er det vær! ¨
håber du forstod det
feb 2008
Følger: 154 Følgere: 162 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 2.153
sep 2011
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
Vil kraftigt anbefale en kiropraktor til den slags ting istedet for en dyrlæge
sep 2011
Tager biddet!