Køre træt i det :-( {{forumTopicSubject}}
Hej!
Ja jeg har denne skønne 4 års røde hoppe som ikke er tilredet.
mistede min 14 årige hoppe et par måneder før så har ikke redet længe og savner og komme ud og ride og starte stævner men vi går i stå med tilridningen fordi vores ridebane er træls og vejret gør lady sur også vil hun ikke samabejde men jeg går træt i at longere hun er rytter vandt så kan selv komme op på hende mangler stortset bare en underviser til at hjælpe med at trække hende hvis hun vil bakke når hun bliver tvær kan ikke selv stå med hende for det hjælper ikke jeg går ned og op hele tiden for at få hende til og gå og såren hvis nu hun løber med mig eller andet?
årh hvor går jeg dog sur i det ved ikke hvad jeg skal gøre men tør ikke få en part for skal jo ornde lady's boks hverdag og foder og passe hende óg ville være bange for hun ikke får foder til tiden og hvis jeg forelsker mig i parten og tænker mere på den end min egen? årh hvor er jeg forvirret nogen der kan hjælpe mig med at give mig undervisning eller bare hjælpe med hvad jeg skal gøre? undskyld den forvirrede tekst
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.714
aug 2009
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 402
Jeg ville finde en god underviser, der kunne hjælpe dig med træningen osv.
Og så ville jeg finde en ridehus i nærheden, hvor jeg evt kunne træne..
-Håber det hjalp dig lidt på vej.
sep 2010
Følger: 79 Følgere: 89 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 756
Jeg er ligeledes kørt sur i det, pga. manglende ridemuligheder (vejret, mudder) og manglende hjælp med unghest.
Jeg har IKKE råd til at få min hest opstaldet et sted, hvor jeg kan få undervisning. Kan godt forstår dig TS, men man må bare sige til sig selv, at man må få det bedste ud af vinteren, som man kan, og så starte på en frisk til sommer.
Jeg kan ikke engang longere min Men man kan hygge om dem, strigle, gøre det med dem man nu kan. I det mindste, styrker det ens forhold til hesten
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 10 Svar: 64
Ellers ville jeg gå en masse ture med hende så længe der hverken er sne eller glat, så hun kan få lagt nogle muskler.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Held og lykke
dec 2011
Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
Min hoppe må ikke rides, og jeg havde sååå mange rideplaner, at det gør helt ondt.
Jeg kan også godt køre surt i det, for jeg kan nemlig ikke lave meget andet, end at gå, stoppe og bakke, samt træne med hende for lange liner og slippe hende fri i ridehuset.
Det sucks desværre big-time, og jeg har da overvejet at begynde til undervisning, på en af rideskolens heste (bare for at komme igang igen). Jeg har ikke selv siddet på en hest i knap et år, og har ikke redet regelmæssigt i snart 3 år.
Men ja, find en underviser, eller evt. bare en rutineret hjælper. Det behøver ikke at koste meget mere end en part typisk koster.
jan 2012
Følger: 120 Følgere: 127 Heste: 10 Emner: 100 Svar: 250
hmm ville da gerne sende hende i ridning men har bare ikke pengene vil jo gerne have de penge så jeg har til dyrlæge og har lige brugt en del på hende til tænder, vacc, ormekur, og en sparke skade og kronisk kolik så det løber hurtigt op.
jeg træner en del! HSM med hende
Hvis i kender nogen som kører ud og underviser så sig endelig til jeg har et par annoncer her inde hvor jeg søger undervisning/hjælp men ingen svarer
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 10 Emner: 49 Svar: 231
jan 2012
Følger: 120 Følgere: 127 Heste: 10 Emner: 100 Svar: 250
Ja det kunne være fedt at hjælpe hinanden!
Køre træt i det :-(