{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

kørt træt i ridningen ? {{forumTopicSubject}}

jeg har denne her helt fantastiske friservallak . som ser lidt spøgelser når vi rider og som ikke har haft nykker i ridningen før nu . han blir 6 i år , har altid været super sød i ridning og det er han stadig men han skyder skulder og når man bøjer ham af til højre tar han hovedet i vejret og "løber" han er blevet super fin i anspring til galop , men spjætter .
han er blevet tjekket i hoved og røv og der er intet som fejler noget sadlen ligger ordenligt og alt er som det skal.
men mit problem er at jeg er kørt helt død i at tage kampen op og få det redet væk , da min daværende dressurtræner desværre blev meget ustabil og ikke kom , og ikke var til at komme i kontakt med .
mit spørgsmål er så . om i har nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre for at få lysten igen . eller om i kender nogle dygtige træner på fyn som køre ud .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørt træt i ridningen ?
  • #1   20. feb 2011 Nu ved jeg ikke, om du også arbejder med din dreng fra jorden af? Hvis ikke, kunne det være en alternativ måde at arbejde på, hvor både du og din vallak måske kunne få nogle succesoplevelser og sjove stunder sammen, der kunne give jer begge lidt mod på tilværelsen sammen igen?

I kan jo bl.a. bruge jordarbejdet til at forfine signaler og indarbejde signaler, du også kan bruge på ham fra ryggen af og derved gøre ham mere stabil at ride.

Plus der er tricks og andet "spas", I kan lave, når det skal være knap så seriøst. smiley

• #2   20. feb 2011 vi har lavet jordarbejde siden han var 2 (: og bruger det dagligt og pt er det kun det vi laver . eller tuller lidt rudt i en bidløstrense

• #4   20. feb 2011 Hm... er det kun, når I "træner seriøs", han laver ballade? Eller er det uanset hvad I rider?

Jeg tænker på, om nogle skovture kunne give jer begge en mulighed for at slappe lidt af fra træningen og "lade op", samt genfinde glæden ved at ride igen? Når I nu allerede arbejder fra jorden...

• #5   20. feb 2011 når han er med i skoven er han sød nok . han er bare svær at gennemsku da han til tider syntes alt er farligt smiley men vi har ikke de store muligheder fo skav da vi skal meget på vej og de er meget glatte stadig smiley

sofie , min er en drøm fra jorden og havde tænkt at hvis jeg var snu lavede vi også det med longen osv , men det hjalp ikke .

jeg er begyndt at tænke at min sidste udvej er en træner som kan hjælpe (:

• #7   20. feb 2011 det håber jeg . men de hænger ikke på træerne her på midtfyn

• #9   20. feb 2011 ikke med underviser jeg har lyst til at bruge

• #11   21. feb 2011 bastian vil gerne springe men forstår det ikke , han prøver ihærdigt , men når han gentagene gange løber lige gennem springene uanset højde blir det temmelig træls i længenden også fordi at han til sidst ikke gider mere (: men han syntes det sjovt i et kvarter ca (:
    tak

• #12   21. feb 2011 Hej
    Jeg går ud fra du har fået hans tænder tjekket, så det ikke er tandspidser der irriterere ham!

Nina

• #13   21. feb 2011 ja han er tjekket i hoved og røv der er ikke noget at finde

Kommentér på:
kørt træt i ridningen ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce