{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Elevator-øvelse {{forumTopicSubject}}

Jeg får en plag hjem her i weekenden, og jeg har hentet inspiration forskellige steder fra, til hvordan jeg skal gribe den opgave an smiley

Nogle af tingene havde jeg tænkt på, andre ikke. Men der var nogle der sagde at hun skulle være fortrolig med elevator-øvelsen.
Hertil tænker jeg at jeg aldrig har brugt den i min træning - og har heller ikke savnet den. Derfor er jeg heller ikke fortrolig med øvelsen, anvendelse og funktion.

Har dog en svag erindring.

Men mit spørgsmål er så:
Hvad nytte vil den gøre mig og min plag - er den overhovedet nødvendig?

I så fald, hvordan anvender man den i hvilke situationer - osv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elevator-øvelse
  • #1   24. sep 2012 Har ingen som helst idé om hvad det er !???

  • #2   25. sep 2012 Jeg bruger elevator øvelsen på min pony, når hun er spændt og nervøs, og det har hjulpet. smiley
    Jeg ved ikke om det det ville hjælpe på din plag.
    Jeg hørte om øvelsen, da jeg fik undervisning ved Ute Lehmann. smiley


  • #3   25. sep 2012 Det betyder i bund og grund at hesten giver efter i grimen når du tager i tovet, for at få den til at sænke hovedet.

    Heste med sænket hoved er ikke i flugt-modus, så det er meningen at den tager hovedet ned og er opmærksom på dig og rolig...

    Det er praktisk at kunne bede hesten om at tage hovedet ned når den ude i fremtiden skal have hovedtøj på eller Hvis den bliver urolig, så jeg synes det er en rar ting at lære sin hest.
    Men i det hele taget det at hesten er rigtig blød i grimen (at den går til højre når du trækker til højre, venstre frem og tilbage), og respekterer dig (Dvs at den ikke skyder skulderen ind imod dig når du trækker den, træder på dig eller er utålmodig...) er i min verden vigtige grund ting at lære hesten.

    pøj pøj med den lille ny smiley


Kommentér på:
Elevator-øvelse

Annonce