414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

SÅ stolt af min hest - udviklingen! SÅ stolt af min hest - udviklingen!

Hej Alle.

Nu må jeg simpelthen lige dele det her med jer for jeg er virkeligt stolt af min lille pony :).

Jeg fik Perle for 1 år siden og hun har været et helved. Da jeg fik hende stejlede hun, stak af - Bla. røg min daværende part af og fik kraftig hjernerystelse. Men mest af alt har jeg haft problemet med at ride hende i ridehuset, vi har en ret speciel bund ved mig som er ligesom "stof-stumper" og den er meget glat. Det resulterede i at Perle og jeg styrtede to gange derinde sidste år i galoppen og har haft nogle dårlige oplevelse derinde der tydeligt har haft sat sig.

Så vi har redet på ridebane hele sommeren. Grunden til styrtende har været at Perle blev usikker på den glatte bund og vælger at sætte tempoet op og skyde voldsomt skulder - også er vi væltet.

MEN! Det er jo sådan at der er rideskole ude hvor jeg står (Flytter desværre d. 1) og vi som privat ryttere rider af og til med på et hold hvis vejret er får dårligt til at være udenfor og det gjorde jeg så i dag. Man får ikke undervisning men rider bare sammen med rideskolen. Den ridelære der underviste i dag har ikke set Perle siden 8 mdr siden.

Og hun var vildt imponeret og jeg var selv super stolt! Nu kunne jeg virkeligt mærke hvor meget vi har rykket os i ridningen. Vi galopperede uden problemer, også volter inde på den ellers glatte bund og vi havde ingen problemer overhovedet med hendes balance. Derudover giver hun så fint efter og er bare blevet en fantastisk lækker hest i følge ridelæren.

VI sluttede også timen med at ridelærens kun 9 årige datter skridtede selv rundt på Perle. Hun er bare blevet SÅ sød og SÅ dygtig.

Jeg må sige jeg er stolt af hvad hun er nået på et år. Fra at være blevet helt opgivet til nu at være blevet en super skøn hest!

Måtte bare lige dele det smiley
Stavefejl er gratis!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ stolt af min hest - udviklingen!
Kommentér på:
SÅ stolt af min hest - udviklingen!

Annonce