Blogger
28. aug 2004 Følger: 228 Følgere: 1404 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.585
SÅ stolt af min hest - udviklingen! SÅ stolt af min hest - udviklingen!
Hej Alle.
Nu må jeg simpelthen lige dele det her med jer for jeg er virkeligt stolt af min lille pony :).
Jeg fik Perle for 1 år siden og hun har været et helved. Da jeg fik hende stejlede hun, stak af - Bla. røg min daværende part af og fik kraftig hjernerystelse. Men mest af alt har jeg haft problemet med at ride hende i ridehuset, vi har en ret speciel bund ved mig som er ligesom "stof-stumper" og den er meget glat. Det resulterede i at Perle og jeg styrtede to gange derinde sidste år i galoppen og har haft nogle dårlige oplevelse derinde der tydeligt har haft sat sig.
Så vi har redet på ridebane hele sommeren. Grunden til styrtende har været at Perle blev usikker på den glatte bund og vælger at sætte tempoet op og skyde voldsomt skulder - også er vi væltet.
MEN! Det er jo sådan at der er rideskole ude hvor jeg står (Flytter desværre d. 1) og vi som privat ryttere rider af og til med på et hold hvis vejret er får dårligt til at være udenfor og det gjorde jeg så i dag. Man får ikke undervisning men rider bare sammen med rideskolen. Den ridelære der underviste i dag har ikke set Perle siden 8 mdr siden.
Og hun var vildt imponeret og jeg var selv super stolt! Nu kunne jeg virkeligt mærke hvor meget vi har rykket os i ridningen. Vi galopperede uden problemer, også volter inde på den ellers glatte bund og vi havde ingen problemer overhovedet med hendes balance. Derudover giver hun så fint efter og er bare blevet en fantastisk lækker hest i følge ridelæren.
VI sluttede også timen med at ridelærens kun 9 årige datter skridtede selv rundt på Perle. Hun er bare blevet SÅ sød og SÅ dygtig.
Jeg må sige jeg er stolt af hvad hun er nået på et år. Fra at være blevet helt opgivet til nu at være blevet en super skøn hest!
Måtte bare lige dele det
Stavefejl er gratis!
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
Ej, det er godt klaret du!
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.689
Jasmin og jeg har også bare rykket os, og det er så lækkert at se hvordan ens hest slapper mere af og søger mere frem når man kan give de korrekte signaler hele tiden..
Blogger
Følger: 228 Følgere: 1404 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.585
For vi ved jo alle hvordan at du er tidligere Grand Prix dressur rytter xD
Blogger
Følger: 228 Følgere: 1404 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.585
feb 2006
Følger: 111 Følgere: 116 Heste: 6 Emner: 65 Svar: 1.076
der er bare intet bedre end når man virkelig kan mærke de rykker i en positiv retning..
kender det fra min gamle hoppe Choko - vi måtte dog opgive for 3 måneder siden
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
SÅ stolt af min hest - udviklingen!