{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Så stolt! {{forumTopicSubject}}

Som nogle måske ved har jeg i denne weekend været til et større ALRID stævne, og da mange herinde fra har spurgt hvordan det er gået, har jeg valgt i stedet for at skrive en laaang besked til alle, så har jeg lavet et emne, for så kan i der ikke lige har fulgt mig jo også kigge med smiley

Sådan gik det:

Lørdag:
I første disciplin som var et udholdenhedsridt (distance) på 5 km. gik det helt fint. På trods af vi skulle forbi en kæmpe markedsplads hvor vi mødte en stor flok hyrdehunde med deres får, kæmpende orkere, legende børn og generelt en masse farlige ting. Fik dog 10 i straf fordi hans puls var for høj, så vi måtte gå 5 min mere og slappe af før han skulle tjekkes igen.

2. disciplin som var tærrenlydighed (tærrenspringning) hvor man skulle ride en anden 5 km rute med forskellige forhindringer (spring, meget stejl bakke, vandhul mm). Her red vi med 0 fejl. Han var begyndt at blive ret træt, og da det var MEGET bakket tærren som mest gik op blev det jo ikke bedre af det. Men det gik helt godt!

Søndag:
Så var det 3. Disciplin som var lydighed (dressur) hvor vi skulle ride nogle forskellige øvelser i trav/tølt og skridt. Det gik også helt godt og vi fik kun 6, 7 og 8 taller med kommentarer at det var en meget fin hest, speciel hest smiley

4. disciplin som så er den klassiske islænder ridning nemlig gangarter gik strålende! Vi fik massere af ros og gode råd til hvordan vi kunne blive endnu bedre. Vi fik i gennemsnit 5,3 ved den ene dommer og 4,3 ved den anden. Disse dommere dømmer efter de samme regler som til de helt store stævner, DM, Worldtølt osv så det var nogle fantastiske karakterer at få!

5. og sidste disciplin, hurtighed. Vi skulle galopere hurtigt over ca. 180 m. Vi var den næst hurtigste med 14 sek. Lige på idealtiden. Frodi var virkelig træt efter 2 lange dage, så ville ikke kræve mere af ham smiley

Alt i alt 2. Plads. Virkelig fint når det er hans første stævne, og har kun haft ham få måneder. smiley

Og jo, jeg skal da snart have oprettet ham, er bare lidt perfektionist, så skal have ret gode billeder af ham først smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stolt!
Kommentér på:
Så stolt!

Annonce