22. maj 2011 Følger: 94 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 56 Svar: 222
Så STOLT!!! ;-) {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle jer skønne hestemennesker, ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg, men jeg har den her vidunderlige fjordbolle Mirabel, som jeg bruger mest til spring, men her for noget tid siden nægtede hun at ville springe hun vældtede alt og alle...... Men jeg gav ikke op jeg blev ved som jeg altid har gjort og hun fik nogle gode pauser indimellem, så her i dag sprang vi igen:-) og hun gjorder det virkelig som en drøm som at side på en sky;-) jeg satte springet højt op selvom jeg virkelig troede hun ville stoppe eller løbe uden om, jeg have sat det op på en 105 dejlig højde, og hun sprang sørme følelsen af at være i luften det splitsekund var helt igennem vidunderlig følelse ved ikke hvad det var men det gik altså lige i hjertet på mig jeg er så stolt selvom vores gennemsnit ligger på 90 i bane og dette kun er en smule højere så var det altså en vidunderlig følelse vi har fundet hinanden igen kig hende evt på min profil
maj 2011
Følger: 94 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 56 Svar: 222
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
I 4 år, har jeg kæmpet med Natash. I 2 af årene, misforstod vi hendes signaler. I 4 år, er der blevet set ned på hesten, fordi hun ingenting kan, og hun smider en af hvis hun er utilfreds.
I (undskyld) fucking 4 år, har jeg ikke én eneste gang opgivet den pony. Og i dag, til vores andet og sidste stævne, sprang vi en fejlfri LB bane, på 80 cm, på 40 sekunder i omspringningen, selvom hun havde sprunget mig ud af sadlen på opvarmningsbanen, så jeg måske har forstuvet min arm. Jeg begyndte at stortude, fordi jeg var så overvældet, og så glad og stolt. Her havde folk gået og sagt, "den bliver ikke til noget" - "Den er syg i hovedet!"
Ja, måske er hun syg i hovedet, men vi har i dag bevist, at sammen, der kan vi sq! Ingen skal rakke os ned!:D
Okay, ret OT, sorry, hæhæ :3.
Men det er bare en så fed følelse, at opnå noget godt med ens pony/hest!:D
maj 2011
Følger: 94 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 56 Svar: 222
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 365 Svar: 1.528
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Så STOLT!!! ;-)