{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Hvordan skal det vende? hjæælp! {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen!
Jeg har lige købt dette bid, men er i tvivl om hvordan det skal vende.

(link fjernet)

Der er riller på den ene side.
Min teori er at de inderste skal sidde i opholdsstropperne og de yderste i tøjlerne, og på rillerne 'imod' hesten.. Men vil gerne llige være 100 % sikker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal det vende? hjæælp!
  • #1   13. sep 2012 Hvad skal biddeyt gøre godt for?? Har aldrig set sådan en før nemlig

• #2   13. sep 2012 Det var dog et specielt bid, kan du linke til siden du har købt det?

Vil gerne læse om det smiley

Hvad skal det gøre godt for? Altså det er vel ikke et alm bid eller hvad smiley

• #3   13. sep 2012 Det bid har jeg også:) Du har helt ret i det du skriver. (Om hvordan det skal side) smiley

• #4   13. sep 2012 Som det er vist på billedet, bidstropperne skal sidde i ringene der "sidder på stangen" og tøjlerne skal side i ringe der er i "enden" af stangen smiley

• #5   13. sep 2012 Jeg har fået at vide at der er mange springryttere der er begyndt at bruge det. Men har også læst at der er nogen der bruger det til kørsel??

Men min hest har tidligere gået med det med Mille Bisgaard. Det har vidst noget stangeffekt.

(link fjernet)
    Har købt det herfra ^^ men der står ikke noget om det smiley

• #6   13. sep 2012 Ideen med bidet er vist( ret mig hvis jeg er galt på den) atheste. Skal få mere ro i munden. Jeg har været med og se stævne i spring (mesterskab) i weekenden og så heste med dette bidet på. Så tror godt man må bruge det.. De inderste ringe skal side i hovedtøjet og de yderste i tøjlen.

• #7   13. sep 2012 Man må godt ride med det til stævner.. Har da i hvertfald ikke hørt nogen der ikke måtte

• #8   14. sep 2012 Der er et bid der minder om det til kørsel, hvis man har en hest som lægger sig meget på den ene line (tøjle) kan man spænde linen i bidringen længst fra hesten, i den side man vil have lidt "hævestangseffekt" eller hvad man nu skal kalde det. Bidet vil så indvirke kraftigere i den side, det er lidt svært at forklare.

Kommentér på:
Hvordan skal det vende? hjæælp!

Annonce