{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal det føles?
  • #2   13. sep 2015 Jamen du beskriver den da så fint selv smiley
    Føles det særligt på en god måde, glæder du dig over når du skal ride den, og føler du at I har en god kemi? Tja, så er den nok meget rigtig for dig smiley

• #3   13. sep 2015 Det tror jeg aldrig du kan vide 100% sikkert før du har købt ponyen og fået den hjem og fundet ud at om i fungere sammen...

Men for mig personligt ville det nok især handle om, om jeg sad med en fornemmelse af at jeg ikke ville kunne klare tanken om, hvis en anden skulle have den smiley

• #4   13. sep 2015 Sådan som i alle skriver har jeg det, ikke kunne bære tanken om en anden har hende smiley

• #5   13. sep 2015 Og hvad er det så der gør at du er i tvivl?? Hvis du mærker efter helt dybt inde...

• #6   13. sep 2015 Så er det højest sandsynligt den rette smiley

• #8   13. sep 2015 Jeg har lige været det igennem.. Troede jeg havde fundet hesten, den var skøn og speciel.. Men jeg blev ved at være i tvivl og se på andre heste fordi jeg ville sammenligne og være sikker.. Og der fandt jeg så pludselig hesten, den der gjorde jeg slet ikke var i tvivl eller tænke "den er dejlig men !!"

• #9   13. sep 2015 Jeg har haft en del heste. Men med ham jeg lige har købt var det anderledes. Jeg skulle slet ikke have ny hest, men faldt over annoncen. Jeg var oppe og se/prøve ham, og jeg savnede ham allerede da vi kørte hjemad.
    Da ejer skrev at jeg ikke kunne købe ham alligevel begyndte jeg at stortude, helt vildt (og jeg er altså 32 år).
    Jeg fik så lov alligevel og blev SÅ lykkelig.
    Man kan bare mærke det. smiley

• #10   13. sep 2015 Da jeg kiggede på hest, kiggede jeg kun på 2 heste.

Den første var bestemt ikke pæn bygget, havde ingen muskler og kunne ikke særlig meget trods han var 7, havde aldrig været på en stævneplads og havde haft 4 ejer inden min chef overtog ham.

Den anden var pæn bygget, lidt tynd men ikke noget slemt, var alderssvarende redet, kunne springe, gået stævner, og var generelt en rigtig fin hest.

Jeg valgte dog alligevel den grimme ælling, ikke fordi jeg ligefrem syntes første tur med en hest der stak af med mig var særlig spændende, men da han blev vist frem på mit arbejde forelskede jeg mig i denne hest.. der var bare et eller andet der sagde klik, og ja.. jeg har ham stadig efter 4 år, rider ikke stævner da vi ikke har haft muligheden, men nyder hver dag med min "grimme ælling" som ikke er så grim igen smiley

Så man kan altså mærke det i følge mig smiley lyt til din mavefornemmelse, det kan føre til et fantastisk makkerpar og en helt igennem skøn ven smiley

• #11   14. sep 2015 Hvis du kan forestille dig selv på den hest, mens i ridder afsted ned af en smuk eng. Den galopere og du syntes du flyver, imens flyver sommerfugle op over engen. HVIS DU KAN FORESTILLE DIG DET ER DET DEN RETTE HEST. smiley

• #12   14. sep 2015 Elise: det kan jeg, endda med hænderne ude i luften, jeg er så glad for hende! smiley

• #14   14. sep 2015 Der er forskel på en man har god kemi med og så den helt rette. Med god kemi har jeg været i tvivl under heste prøvning - men da Jasmin kom, så vidste jeg bare at hun var den rette. Selvom vores kemi ikke svingede skide godt altid - så er der ingen tvivl. Du ved det bare - og det giver dig impulsiv/ spontan til at købe hesten med det samme smiley

• #15   14. sep 2015 Jeg så Jasmin mandag - men hun var først til salg tirsdag. Så vi var ejere af hende kl 11 om torsdagen. Et hurtigt køb - og vores eneste kriterie ved hende (efter at alle andre kriterier lige netop ikke blev opfyldt), da vi stod på folden og så hende og hun ikke ville snakke, var at hun ikke skulle bukke under longe i trav. Og det gjorde hun ikke. Hun var enda halvfarlig at gå med pga hendes 3 årig føl ikke var afvænt endnu, og så sparkede hun også ridelæreren i hovedet under strigling... Men men - smiley
    Vores kemi var langt fra god til tider, men vi vidste bare hvor vi havde hinanden, og vi kunne begge mærke når noget var i vejen, og så tror jeg egentlig det bare var det vigtigste, og det jeg har lært er det vigtigste. Ikke alt behøver at være en drøm, som når man er forelsket i en hest. smiley

• #16   14. sep 2015 Jeg ville bare gerne have hest. Så jeg købte den første, bedste og billigste. Fik slet ikke det jeg ville have men fik et imponerende eventyr og elsker stadigvæk min hest nu 6 år efter. Så tror bare det handler om at man vil det nok smiley

Kommentér på:
Hvordan skal det føles?

Annonce