{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Så kom de igang {{forumTopicSubject}}

Så blev gårdens første føl "voksen" og er nu igang med tilridningen.
Vi synes de er dygtige og det går rigtig fint frem!

Dior er en frederiksborg hoppe på 4 år.

Vi behøver ikke høre om hendes holdning, det kommer med tiden - balance kommer i første række.

MEN I er da velkomne til at se forbi - og også til at kommentere, men kommentare om at hun går dybt frabedes!
http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/379168-dior_og_monica___tilridning

Andre der er igang med tilridning af deres unge dyr? Hvordan går det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom de igang
  • #1   14. jul 2012 Hun ser da fin ud smiley Og unghest vil jo bare gerne der ind og gå smiley Min kan godt gøre det samme smiley
    Min er igang - Men fik føl. Så nu står det stille igen. Så savner også at arbejde med en hest.


  • #2   14. jul 2012 Mange tak smiley
    Hendes rytter og jeg skal have hende med til kåring om 1 md og er noget spændte.
    I må igang igen smiley
    Skal selv på nakken af en hoppe der har stået stille længe og der også har føl ved siden nu smiley


  • #3   14. jul 2012 Spændende! smiley
    Min blev dog født i søndags smiley Men har ikke redet hende længe pga gaffelbåndsskade. Så savner jo snart at ride og bare at arbejde med en hest smiley Ville gerne igang med en smiley Hvis jeg havde penge, havde jeg nok købt en til


  • #4   14. jul 2012 Balance og ryg kommer noget lettere hvis man venter med samling til de ting er på plads. En ting af gangen, så slipper man oftest for muler der dykker ind. Ikke kritik, kun min ydmyge erfaring smiley

    Men pæn ridning og smuk hest! Har altid været ret vild med de "freder" smiley


  • #5   14. jul 2012 Hvor er hun fin! smiley . Jeg synes det ser fint nok ud, som du selv siger, så er balancen da første priotet, hun skal nok blive en fin dame smiley .

Kommentér på:
Så kom de igang

Annonce