{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere muskler?
  • #1   24. maj 2012 evt ride i vand ?

• #2   24. maj 2012 Mælkepulver, risklidolie. Begge dele er hovedingredienserne i de fleste muskelopbyggende tilskud.
    Ellers bomtræning, små gymnastikspring, ridning i vand og sand som foreslået (kan være hårdt for sener, så pas på).

• #3   24. maj 2012 ud og skridte nogle lange tur... bomtræning, tempospring.

• #4   24. maj 2012 Korrekt longering med hhv. træning af frem-og-ned og indkortninger - naturligvis med korrekt ganaschestilning. Versader, traversader, altid med fokus på det BÆRENDE (ikke afskubbende) indvendige eller udvendige bagben.

For at kunne arbejde hensigtsmæssigt med disse ting, er det nødvendigt at man dels har en teoretisk viden, og dels har praktisk erfaring. Hvis man ikke ved, hvordan "korrekt" føles, kan det være svært at korrigere. Så en god underviser (et ekstra sæt trænede øjne) der kan fortælle dig, præcist hvad der skal korrigeres hvornår, og hvornår hesten går korrekt.
    Praktiserer selv akademisk ridekunst, og det er meget anbefalelsesværdigt smiley

• #5   24. maj 2012 Træning! Ride hesten frem bagfra, overgange trav-gallop, arbejderdag-fri trav, hesten skal sætte sig ordenligt, det er hårdt for den i starten, så start stille ud..

Evt longe med pessoa i korte intavallerven-gange ugenligt..

• #6   24. maj 2012 Hvad får hun i foder? Den er også for tynd, og du kan ikke bygge muskler på når vægten er for lav. smiley

Har selv haft lige nøjagtig det samme problem med min. For lidt i vægt, og ingen muskler.

Jeg gav min 15 kg. wrap om dagen, 3 kg. build up fra brogården, 3 kg. betfor. Jeg gav ham dog kun betfor da det var slemmere end din, og derefter gik jeg over på elefa lucerne fra greenpower. Og så 4 skefulde e-amino fra bluehors hver dag. Det er en dyr fornøjelse, men det tog 2 - 3 måneder og nu er han ved et være til den tykke side, og nogle heste er generelt bare spidse på røven. smiley
    Men først og fremmest, giv den ALLE de proteiner den kan få. Også en masse motion er også godt smiley
    Håber det kan bruges, og bare skriv en PB hvis du har flere spørgsmål. Jeg har stået i det helt samme problem.

Kommentér på:
Flere muskler?

Annonce