{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

En Solskinds historie på en regnvejrsdag! {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer der har tid til at læse om min dejlige rejnvejrsdag!

Jeg har haft problemer med min pony, han har været meget anspændt når vi stod nede i ridehuset fx og han kunne høre lyde han ikke kunne se, og på det seneste var han begyndt at stejle, først bare lidt små stejl, men han begyndte at rejse sig højere og her forleden dag faldt jeg af til undervisning.

Grunden er at han først bliver anspændt når han er utryg og når han finder ud af at han ikke kan flygte væk, flygter han op.

min super dygtige underviser der undervise efter Tristan Tuckers metoder begyndte at arbejde med ham i mandags, hun arbejdede med at han når han blev utryg skulle sænke hovedet og slappe af istedet for at blive anspændt og stejle. det gjorde hun ved at træne ham fra jorden, blandt andet med en pisk med en plastikpose for enden og en af de der plastik ting man bruger til fodboldt som klapper.
Idag da jeg så skulle have undervisning var han meget mere apslappet og til sidst i timen viste hun mig hvad hun havde trænet med ham og det var helt utroligt, hun kunne sving en plastikpose rundt om ham og mellem benene på ham og hans reaktion var at sænke hovedet lige så stille og tykke ud i luften.. det samme med klappedimsen! det er utroligt hvor kloge heste er! helt utroligt hvor meget hun har opnået på så få dage! imorgen skal han pakkes ind i en pressening! Han har altid været rimlig tryg ved mig, så det var fantastisk at se en anden stå og gøre alle de ting med ham, og det var en meget mere apslappet hest, der slappede meget mere af i uvante siturationer jeg kom ned til idag! han er så dejlig min pony!

Hvad er det bedste i har oplevet/opnået med jeres dejlige 4 benede venner? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En Solskinds historie på en regnvejrsdag!
Kommentér på:
En Solskinds historie på en regnvejrsdag!

Annonce