{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Tror endelig lykken er kommet til mig! :-D {{forumTopicSubject}}

Ihh smiley
i starten af måned var jeg i praktik hos et stutteri (hassselholt) - Den bedste uge i hele mit liv! Nå men der var den her pony - ved første øjekast var jeg solgt, så jeg spurgte ind til ham osv. det viste sig at det var den pony som jeg havde gået og savlet over da jeg var mindre smiley Men ja, mandag red jeg ham og det gik super! Dagen efter sprang jeg på ham, vi startede ligeså stille ud, men så blev det sat op på 130-140 - De fortalte mig, at han nok højt sandsynligt ville stoppe, for de havde prøvet i sidste uge den højde og der ville han ikke over.. Men okay, vi prøvede og han sprang i første forsøg! Efter den springtur måtte jeg bare have den pony med hjem!
-Senere på dagen var de chokeret over hvordan den pony og jeg bare kunne fungere så godt sammen. (det er en pony som er meget speciel, den har blandt andet smidt sig bag over fordi en rytter havde en lidt hård hånd.) Så de sagde at jeg gerne må få ham med hjem, og bruge mine sidste 1½ pony år med ham! Jeg blev virkelig glad, men jeg havde allerede en der hjemme, og jeg troede ikke mine forældre ville gå med til det.
Jeg kom hjem og snakkede med mine forældre og min træner og tro det eller ej jeg må få den pony!! :')
Den hest jeg låner lige nu, bliver sendt hjem, bla. fordi kemien ikke rigtig har været der, og jeg egentlig har mistet lysten til at ride ham.. smiley - og at hans kapacitet bare ikke var nok..
Og for at gøre en solskinds historie endnu bedre, er blevet tilbudt at låne en anden dressur hest, sådan jeg kan holde dressur ved lige! smiley
-Undskyld hvis det er blevet lidt langt, jeg måtte bare ud med min glæde smiley -Da jeg har følgt at alt ridning har gået i mod mig de seneste år..

Jeg skal allerede med stutteriet weekenden efter mors ud og starte det første springstævne på ponyen! smiley
-Går dte godt hos jer? :-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror endelig lykken er kommet til mig! :-D
  • #1   14. maj 2012 det er da rigtig dejlig for dig kan godt forstå du er glad smiley

  • #2   14. maj 2012 Årh, hvor lyder det dejligt, stort tillykke med både ponyen og dressurhesten! smiley

    - min part Valentino er gammel elevpony, og da jeg begyndte at ride ham, forventede jeg ikke rigtig noget. han er 17 år, og har været elevpony det meste af sit liv, først for 5 måneder siden, blev han privatejet.
    Han har virkelig ændret mit syn på ham! Han er blevet en helt anden pony, går til bidet i skridt, ofte også i trav. Selvom det er en kamp at få ham til bidet i trav (rytterfejl, ikke ponyens skyld :p), så er der alligevel et eller andet fantastisk over ham! :'). Når jeg så endelig får ham til biddet i trav, så går han med ørene fremme og tager enorme skridt. I dag ville jeg bare lige prøve at se, om han kunne lidt schenkelvigning. Det kunne han så ikke, men jeg fik ham alligevel til det på højre volte, med 5-6 skridt :D.

    Han udvikler sig hele tiden. Han viser mig gang på gang, at han stoler på mig, det er så fantastisk! Han har før været lukket inde i sig selv, nu kan han finde på at blive "bange" for ingenting, hvis han lige føler for at hoppe lidt :p. det blev også lige lidt langt, meen jeg er bare så glad smiley


  • #3   14. maj 2012 Tak! smiley
    -Dejligt med din part! smiley


  • #4   14. maj 2012 Meget! :'). Det er utrolig hvilken glæde og øjeblikke, sådan nogle væsner kan give en smiley

Kommentér på:
Tror endelig lykken er kommet til mig! :-D

Annonce