{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tillidstræning af MEGET følsom hest
  • #3   2. apr 2012 Hvordan vinder jeg hans tillid?

Er begyndt at blive nervøs ved at omgåes ham det han er meget utryg

• #8   2. apr 2012 For det første, skal du selv være rolig og afslappet, træk vejret dybt når du omgåes ham. smiley

Og så ellers bare en masse hygge i stalden, strigl, kæl, godbidder, og hvad man nu ellers kan finde på af hyggelige ting at lave i stalden. smiley
    Og så nogle små gå ture, når den er blevet lidt mere tryg. smiley

• #9   2. apr 2012 Ja må prøve. Han har slet ikke været så usikker før der var han følsom men komplet sikker. Havde slet ikke e nervøse trækningers.

• #10   2. apr 2012 Hesten reagerer altid i forhold til miljø og omgivelser. Dvs. når hesten mærker, du er nervøs - bliver hesten usikker/nervøs. Jeg ville sørge for i en periode KUN at gøre ting med hesten, du føler dig tryg ved. Brug gerne en masse tid på noget, hesten nyder - at blive striglet, masseret, gå ture eller lignende smiley

• #11   2. apr 2012 ja du er nok nødt til at starte ved dig selv. Hvis du er blevet utryg, så må du finde en eler anden sikkerhedsanordning.... vat i hestens ører, mobil i lommen, sikkerhedsvest, grønne sokker, kun træne i godt vejr, eller når der er nogen hjemme ... eller hvad der nu skal til for at du kan være rolig og have overskud, når din hest bliver usikker...

• #12   2. apr 2012 nåh ja, og så sæt alle forventninger i bero, og lav nogen rigtig nemme ting, at trække en enkelt omgang på banen uden uro kan være udemærket målsætning for "træningen" en dag, så I får nogen positive oplevelser, (nu ved jeg jo ikke hvor galt det er) - og så skal man huske at stoppe i tide, når det går godt, så hesten klarer opgaven, og går derfra med en "sejer" og ikke en halvt udført ny opgave, den ikke klarede...

Kommentér på:
Tillidstræning af MEGET følsom hest

Annonce