Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervisning Fyn
  • #1   27. dec 2011
    Ingen " kejetræk " - altså pille, pille, nykke, arbejde med tøjlerne - hesten kan godt selv, ridningen er noget der foregår foran lod, man bære ikke hestens hoved osv. :o)

Hesten er ikke bare dum, fræk, stædig og løber om hjørner, den har sine grunde, ellers så er jeg fejlen.

Også er det iøvrigt vigtigt for mig at underviseren acceptere mine meninger om nogle ting/punkter. Fx. at hesten ikke skal samles mere/kortere tøjler, fordi den ikke er klar til det og man så bære hesten hoved fx.

• #2   27. dec 2011 Der er Mette Hald "staves" hende fra Kværndrup med en masse Shetlænder. hun er ret ok. Dog kunne jeg ikke bruge hende til min ismule da hun ikke vidste meget om islænder og dens gang smiley Men hun virkede dygtigt. Men det er ½ år siden jeg havde hende ude og prøve at give en times undervisning.

• #3   27. dec 2011 http://www.taniamortensen.dk/www.taniamortensen.dk/Tania_Mortensen.html

godtnok fra nordsjælland, men kommer hun ikke rundt og holder klinic en gang imellem?

• #4   27. dec 2011
    Har overvejet hende, men har tvivlet lidt, pga. alder ( svære at forholde sig til måske ), fordi hun ikke selv rider.
    Også vil jeg bare super gerne se nogle billeder eller video af rytteren til hest først, så jeg kan se om det er noget jeg kan se mig selv i.
    Inde på BBH lyder det alt sammen jo super fint, men læser det som om hun mest henvender sig til forældre, der gerne vil have deres børn på 10år skal have undervisning, eller den 13årige der har problemer med at hendes pony går sin vej osv.
    Og ikke så meget dressurridning.

Hvad koster undervisning af hende?

• #5   27. dec 2011
    400kr for en time - må indrømme jeg havde tænkt max 200kr, men forventer så heller ingen fancy uddannelse bag sig :o)
    Også går akademisk og dressurstævneridning ikke så godt sammen, så vidt jeg har forstået - eller kan det kombineres?

For hopper ikke ned på jorden og bliver der i 1års tid smiley

• #6   27. dec 2011 Jeg mener 1 time kostede 175.- plus kørsel.

Men det var også den der med at hun ikke selv red var lidt arghh... ved mig. Men jeg vil også tro hun måske vil lukke ned hvis man siger imod... det gjorde jeg lidt. Og hun var ikke glad for det.

Men hun virkede dygtigt og som en der vil gøre undervisning på hestens præmisser.

Men en prøve time var gratis (skulle kun betale kørsel) men vi var også 3 der og det hele tog en del tid egentlig.

• #7   27. dec 2011 arghh havd med hende der med klassisk dressur der høre til på nordfyn elelr er det morud.. hun tager ud og fortæller men mener da også hun underviser i akademisk. Men jeg kan bare ikke huske hvad hun hedder.

hun er meget med centeret ridning mener jeg.

"åndsvage hukommelse -.-"

• #8   27. dec 2011
    Nej, vil ikke ride akademisk :o)
    Folk linker bare ofte til det fordi det og anatomi som regel går hånd i hånd, men er bare meget i tvivl om det duer sammen med stævneridning og ganske alm. dressurridning.

• #9   27. dec 2011
    Hun hedder vist Maja Caspersen
    http://livsridekunst.dk/

Men hendes priser er også liiidt for pebret og igen det med det akademiske..

• #10   27. dec 2011 Jeg kan prøve at høre dem der får dressur undervisning i stalden hvad det er for en de bruger og hvad det koster. For hun køre jo ud til vores stald så må hun jo også køre andre steder hen.

• #11   27. dec 2011
    Ja, anatomi og dressur harmoner, det skal det jo, man bør ride efter hestens anatomi - det er er mere om akademisk og generel dressurtræning gør :o)

• #12   27. dec 2011
    Mette Bang - Må du meget gerne smiley

• #13   27. dec 2011 uh du beder alstå også om meget... det skal være næsten gratis, lokalt og både godt for hesten og dig og anvendeligt til stævnebrug... held og lykke...

• #14   27. dec 2011
    Er det meget at forlange at det skal være godt for mig og heste og anvendeligt til stævner og i den daglige træning ? :o)
    Prisen tænkte jeg kunne overholdes når man ikke kræver at vedkommende har redet GP, er uddannet berider osv. smiley

Så kan også sagtens være en privat.

• #15   27. dec 2011 line der er ikke også kandar-krav når man kommer deropad i alm. dressurstævner?

krikke- ja du må sku nok nøjes med at høre efter hvis du vil have billig undervisning smiley skal du have indsigelsesret, så koster det ekstra haha...

ej det er ikke sådan ment, men man kommer desværre ikke langt for 200 kr hos en prof med krymmel på uddannelsen, det kan ikke løbe rundt for dem til den pris... jeg ville også gerne have en privat ud og hjælpe mig, og synes også 200 ville være en fair pris, men jeg tror bare ikke der er så mange som gider for de håndører... private skal jo også betale skat af det de tjener, og så er 200 kr/time + kørsel ikke ret godt lønnet i den sidste ende...

• #16   27. dec 2011 du må afsted til nogen stævner i lokal området og lure på deltagere og trænere og se om ikke der dukker noget op du kan bruge.

• #17   28. dec 2011
    Har fået svar på min mail til Mette om priser - den første time er bla. gratis :o)
    Men prisen derefter er jeg ikke fantastisk glad for, den bliver desværre høj pga. kilometer penge, selvom de første 15 er gratis.
    Men måske den gratis time kunne gøre at man ville syntes det var det værd :o)

• #18   3. jan 2012 Ved ikke om du kender Gine Wichmann, hun står på Trøstruplund Rideskole.
    Hun har undervist mig i alle de år jeg har haft egen pony. (Kig på min profil, for at få et lille indblik)

Jeg synes hun er rigtig dygtig, hun forklare godt og lytter også. - Derudover synes jeg også hun har en god "pædagogisk" måde at undervise på! smiley

• #19   8. jan 2012 Hvad er hendes pris pr. time?

• #20   9. jan 2012 Det tror jeg du kan se inde på trøstruplund rideskoles hjemmeside!!

• #21   9. jan 2012 jeg mente mettes priser smiley

• #22   9. jan 2012 Åh, undskyld! smiley

Kommentér på:
Undervisning Fyn

Annonce