Kæmpe fremskridt! :') {{forumTopicSubject}}
Åha, jeg er simpelthen så glad i dag!
Her i ferien rider jeg en elevpony ved navn Laban. Laban er en super rolig, skøn pony.. Han bliver derfor brugt til nervøse ryttere og nybegynder, hvilket gør at han ikke bliver "arbejdet" med. For en uge siden, så snart jeg begyndte at arbejde med ham, begyndte han at trippe, bakke og hoppe rundt, af ren forvirring.. Men på en uge! :') Nu går han i perfekt holdning i skridt og trav, for næsten helt løse tøjler! Han mangler stadig balance i galoppen, men han har altid haft svært ved at komme i rigtig galop på højre volte, og nu kører det bare!
Jeg er simpelthen så glad, han er bare så dygtig den bette pony!
Det var så mit glædesindlæg omkring træning..
Har I oplevet nogle super fremskridt her for tiden?
sep 2008
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 191 Svar: 837
Jeg har ikke, som sådan, oplevet nogle fremskridt. Men jeg er super stolt af min unghingst på tre. Har redet nogle få ture på ham i det perioder hvor han ikke voksede så meget, bare lidt skridt og trav. Og han er bare SÅ sød! Han lystrer så fint, og stopper/rider fremad når man ber ham om det han laver slet ingen ballade. Vi har også fået en kort gallop fordi vi lige skulle væk fra fluerne :b jeg er simpelthen så glad for ham, og glæder mig til vi kan komme rigtig igang
aug 2008
Følger: 48 Følgere: 36 Emner: 27 Svar: 91
jeg fik for ca. 2 år siden, min storesøsters hest, fordi hun stejlede og løb og ikke var til at styre, så hun blev bange for at ride hende.
har trænet marran op de sidste 2 år, og så her igår var hun lige oppe at prøve en tur på hende! hun turde ride letridning og fik hende osse til biddet. Så er virkelig stolt af mig selv og marran. for hun går bare SÅ godt nu!
Kæmpe fremskridt! :')