{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Kæmpe fremskridt med min unghest..=) {{forumTopicSubject}}

Hej hg..

Et lille glædesindlæg..=)

Jeg købte min unghest Retsina den 10. august 2010 og så lærte vi lige hinanden at kende lidt så der red vi ikke så meget.. Kun lidt i skoven med en veninde som skulle hjælpe mig da Retsina var min første unghest..=)
Vi brugte også tiden på at lære hende at gå ordentlig i trailer og det kan hun så nu..=)

Så kom der al det sne så vi kunne desværre ikke ride eller køre nogen steder for der var for glat..

Først her efter jul er vi begyndt at ride rigtigt..=)
Til at starte med øvede vi at hun skulle vente på mig og det gør hun nu så nu kan vi få lidt mere skub på uden at hun bare løber rundt..=)

Søndag for en uge og 2 dage siden fik vi så undervisning for første gang efter alt det sne og det gik bare rigtig super og hun ventede hele tiden på mig.. Min ridelærer sagde så at vi kunne begynde på at stille og det var hun rigtig god til..=)

Så her i søndags fik jeg undervisning igen og der gik det endnu bedre.. Der ventede hun hele tiden på mig og stillede som om vi havde trænet det i flere uger.. Min ridelærer sagde så at vi kunne se hvordan hun ville klare schenkelvigninger.. Det gjorde vi så og der skulle man også tro at hun havde prøvet det før.. Hun gik rigtig flot til siden.. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige og det gjorde min ridelærer heller ikke for det var simpelthen ikke til at tro på at hun efter et par gange kunne finde ud af at lave schenkelvigninger.. Jeg var bare super glad og Retsina fik massere af kys, klap og gulerødder..=D

Da jeg om aftenen lå i sengen og tænkte på hvordan det var gået kom jeg pludselig til at tænke på at Retsina faktisk havde lært at stille og lave schenkelvigninger på en uge, søndag til søndag.. Det havde jeg brugt et år på på min pony, Freja og hun kunne stadig ikke helt finde ud af det.. Selvfølgelig kan man altid blive bedre så vi træner videre og ser om hun gør lige så store fremskridt..=)

Tak fordi i ville læse det hele..=D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæmpe fremskridt med min unghest..=)
Kommentér på:
Kæmpe fremskridt med min unghest..=)

Annonce