{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Lige ved og næsten .. {{forumTopicSubject}}

Det hele gik bare af H.... til, men det tog lige en drejning idag.

Først var min sadel ved at drive både mig og hesten til vandvid, da den ikke lagde ordentlig. Sadelmageren kom, og tog den med. Så nu er den til omstopning, og vi håber så det lykkes at få den til at passe den her gang.
Dagen efter sadlen blev sendt afsted, red vi undervisning, dog med en anden sadel . Men Filippa var vildt dum. Helt åndssvag i munden, hvilket bestemt ikke ligner hende. Hun var begyndt at blive mere og mere træls på biddet, men ikke noget alvorligt.
Igår var det bare helt galt. Hun spændte vild meget op, og løb når jeg tog det mindste i hende, og reagerede overhovedet ikke på halve parader. Mig og min underviser blev enige om at biddet nok var problemet, da hun føltes vildt mærkelig på det.

Idag prøvede jeg så et andet bid på hende. I starten var hun <i>meget</i> anspændt, men efterhånden som det hele dkred frem, kunne hun endelig slappe af smiley
Dejlig, så fandt vi også en løsning på det !

Rider normalt med et almindelig trensebid, 2- delt og 20mm tykt. Meget tykt, men de gange hun har haft et i der var tyndere har hun skabt sig. Det bid har jeg redet med i snart et år nu og inden for de sidste par måneder er hun blevet mere og mere, skiftevis hård og ustabil..
Idag prøvede jeg så det andet. Et 3-delt, med plade i midten og en smule tyndere. Og hun var <b>meget sødere! </b>

Kan det godt passe hun pludselig kan blive <i>så</i> dum ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige ved og næsten ..
Kommentér på:
Lige ved og næsten ..

Annonce