{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Meget nem unghest :D {{forumTopicSubject}}

hej..

ville bare dele min glæde med jer, og høre om der er andre herinde der har været meget heldig hvad angår træning af unghest.

er jo godt igang med lucinda som jeg har haft siden hun var 4 mdr.

har trænet lidt med hende her de sidste mdr. og hun har været SÅ nem...

var 3 eller 4. gang jeg red på hende i dag, hvor jeg trænede hende i at skulle sætte igang og stoppe og sætte i trav... og den var åbenbart røget ind pp lystavlev på hende, hvordan det foregik... så var super lækkert.. og skønt at kunne ride lidt igen smiley

forstår ikke en hest kan være SÅ nem..

ville bare dele min glæde... og god aften til alle...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget nem unghest :D
  • #1   5. jul 2006 hvor godt=) er sejt når ting går godt=)

• #2   5. jul 2006 Ved præcis hvordan du har det :b
    Træner pt. også med en ung-hoppe, der ikke har været redet i lang tid. Og den er bare blevet så god.
    det er dejligt smiley

• #3   5. jul 2006 hehe det var da godt! smiley men jeg lover dig det kommer smiley heh

• #4   5. jul 2006 Rigtig dejlig start, men baladen plejer nu også først at komme efter et stykke tid, men rigtig god start, og det er jo slet ikke sikkert at der bliver problemer, synes det er flot.
    Anita

• #5   6. jul 2006 Kalista var SÅ nem at tilride..

Det tog mig en uge så kunne jeg ride inde og ude, skridte ture osv. uden problemer...

Desværre syntes min ridelærer hun var så sød at hun godt kunne komme en tur på stubmark...
    Det viste sig at være helt galt..

Lang historie som kan læses under hendes profil..

Men skønt at høre din hyp er så sød - pas nu bare endelig på ikke at blive for "overmodig" og våger (staves) dig ud i mere end hesten er klar til..
    Husk at den stadigvæk er UNGhest selvom den er sød og rar..

• #6   6. jul 2006 min var også enorm nem smiley

men jeg kan nu altså ikke helt forstå at trods det den er nem allerede rider uden hjelm.. det virker ikke logisk... smiley

• #7   6. jul 2006 Karina B

er en dum vane jeg har... har redet uden hjelm i de sidste 3-4år... sker der noget, har jeg kun mig selv aT skylde skylden på...

• #8   7. jul 2006 brit L

hehe .. men der er vel andre der vil savne dig hvis det går helt galt... man ved jo aldrig hvornår sådan noget kan ske...

de personer jeg kender som rider uden ridehjelm de har den da på når de tilrider og når de rider unghesten det første stykke tid.. smiley
    i den alder er de jo lidt mere vågne og utilregnelige smiley

• #9   16. jul 2006 jeg kan kun være enig med dig!
    jeg har også haft det UTROLIG nemt med min, det er ikke til at fatte? .. da jeg var ude og kigge på hest havde jeg tænkt at det skulle være en på 7-8 år som jeg kunne lærer noget af og jeg kunne lærer den noget.
    men min far har altid syns jeg skulle have en ung hest så jeg en dag kunne være stolt af at have lavet det hårde arbejde selv. og det må jeg indrømme, det havde han gangske ret i. i dag lidt over et halv år efter jeg havde fået hende hvor knap nok kunne springe, springer vi i dag 110-120 til trænning. hvilket jeg er rigtig stolt af!
    - nanna madsen.

Kommentér på:
Meget nem unghest :D

Annonce