{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Løber med mig i trav!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg har denne fantastiske part som det går rigtig godt med at ride og det hele men der er bare lige det at når jeg tager fra galop til trav-letridning, begynder han at løbe lidt med mig hvis i forstår?
Altså jeg sætter i trav og så vil han åbentbart gerne galoppere mere så han har rigtig meget fart på i traven men det er heldigvis sådan så man godt kan styre ham rundt men det er bare ikke særlig sjovt når han gør det for han tar også hovedet op og gider ikke gå til biddet (eller hvad man nu må sige) hvilket går rigtig godt før galoppen....

Hvad skal jeg gøre?

Team Frede

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løber med mig i trav!!
  • #1   7. jun 2011 havlparader halvparader halparader. Dvs. når du ved han skal til at løbe så laver du en lille halvparade, så nu når at stoppe ham INDEN han løber smiley Bliver han ved med at løbe, så fortsætter du dine halvparader. indtil han er helt rolig igen. smiley Normalt vil han også søge ned i samme øjeblik som du laver små halvparader smiley

• #4   7. jun 2011 årh tro mig det har jeg prøvet. løber han også hvis du slipper tøjlerne ?? det gjorde min med bid i munden uanset havd jeg gjorde men hun var doven som et æsel med rebgrime på - meget mærkeligt smiley men ellers hvis du ikke vil være bidløs, så halve parader. start roligt op!!

• #6   8. jun 2011 Er enig med signe nyrup, det er en rigtig dårlig vane at give hesten at hvergang man laver en overgang fra galop til trav så skal den gå i skridt. Jeg vil mene det er bedre at være klar med en halv parade med det samme man vil lave overgangen, og man fortsætter med halvparaderne indtil hesten er i ro i traven, også roser man. Det er også vigtigt at øve overgange, og det er en kanon måde at gøre det på. smiley

Kommentér på:
Løber med mig i trav!!

Annonce