{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træne balance i hvilken gangart.?
  • #1   30. maj 2011 Mange undervurderer skridt - men skridt er faktisk en meget vigtig gangart og at træne skridten lægger en god grundsten..
    De andre er selvfølgelig også vigtige, men umiddelbart tænker jeg mest skridt.

• #2   30. maj 2011 trav, stil ting som den skal gå udenom i longen fx, så skal den pludselig til at holde balancen på en hel anden måde, det virker! smiley Galoppen er også vigtig, men den kommer når der er styr på traven, mange ser ikke deres heste har en dårlig balance hvis de bare longere den normalt, men ved at stille de ting frem kan man pludselig se hvor svært de har ved det smiley

• #3   30. maj 2011 hvad for nogle ting fx? er det tind hun skal hoppe over eller løbe uden om?

• #4   30. maj 2011 Lav travbomme i en halvcirkel. Evt når du rider, så lad være med at ride ude ved barrieren hele tiden, rid 5 m fra hovslaget i alle gangarter, det giver noget ka du tro.

• #5   30. maj 2011 Er lige begyndt at ride min og kan mærke at balancen (self) ikke er i top. Så jeg er gået igang med at bede om et noget langsommere tempo i trav og self give en masse tøjle i håb om at han sænker halsen.

• #6   30. maj 2011 helt enig med Mette ...skridt er total undervurderet.... så jeg vil nok træne i skridt...lave bomarbejde og traversade og versader.... og som Katrine P skriver få ham til at sænke halsen, så han får bagparten under sig....

Kommentér på:
træne balance i hvilken gangart.?

Annonce