{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træne balance i galop..??
  • #1   8. jul 2007 Longer .. det iver god balance, og så rid volter, o gør dem langsom t mindre og mindre..

• #3   8. jul 2007 Undskyld nu stjæler jeg lige din tråd smiley *G* Håber det er okay smiley

Hvis jeg skal forbedre Wariants balance bare genaralt, har i så nogle gode råd ?
    Hun er næsten 2 år ...

• #4   8. jul 2007 en hest på to vil jeg ikke mener behøver at have balancen iorden endnu .. det er også dumt at bgynde at lave noget med den nu.. det er den ikke klar til

• #5   8. jul 2007 KJ

det skal du ikke tænke på nu, den kan ikke bruge det til noget..

så vent til når du skal tilride den.. jeg har bare vist Capella hvordan man går i lonce på 4 gange og første gang forstod hun det, så da hun havde godt fat i det stoppede jeg indtil hun skal trænes med sadel...

• #6   8. jul 2007 R ' R - okay - Tak smiley Meget rart lige at høre smiley

• #10   8. jul 2007 As - tak .. havde selv tænk på at øve slalom faktisk i forbindelse med at forbedre hende balance, men ja, var ikke sikker på det var det man bla. ku gøre..

Jeg mener selvfølgelig heller ikke den samme måde som at træne en fuldt udviklet hest i balance.. vil blot forbedre den ... Hvis det er muligt...

• #11   8. jul 2007 of selvfølgelig forbedre den på en blid måde.. intet hårdt .. intet i min træning med Wariant er fysisk hårdt, (det skulle da lige været at trave lidt rundt - uha!) så hvorfor skulle dette være det *G* ..

• #13   8. jul 2007 HaHA ja en gang .. har faktisk ik gjort det siden *G* ... haah ...

Hmmm jeg tænkte ogs på at hun kunne få en bedre balance sådanet hun nemmere kanstå på tre ben mm når hun fx skal ha renset hove..

• #15   8. jul 2007 min pony ( speedy ) har også problemer med balancen i galoppen, jeg har øvet mange overgange, øgninger ( kort ind igen ) , og 20 meter volter, og det har hjulpet godt, men kan godt blive meget bedre smiley

• #17   8. jul 2007 Hvad gør man så når hesten ikke er vild med at blive longeret? He he... Skal jeg sætte mig op på ham og lade min veninde holde ham i longen? Hvordan træner man bedst en hest til at lærer dem at blive longeret? Jeg vil gerne lige påpege at han ikke kan lide piske og stikker simpelt hen af, når han ser en...

• #19   23. mar 2008 Jeg har lige fået nye hest her i tirsdags.
    Tror også at han har et balance problem, for når jeg rider på venstre volde kan han kun gå ude på hovslaget i skridt. MEn lige så snart jeg begynder at traver eller galoppere hælder han sig nærmest ind til midten af cirkelvolten eller hvad man nu kan kalde det. Og han er helt umulig at få ud på hovslaget igen.
    Han er ikke blevet redet regelmæssigt i et halvt år snart, men her i den sidste måneds tid var hans gamle ejer begyndt at longere ham. Men kan man bare ikke rigtigt mærke at han er blevet smiley
    Noget jeg kan gører ved det ??

Kommentér på:
Træne balance i galop..??

Annonce