{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

prøve hest.. {{forumTopicSubject}}

hej HG'er

jeg skal prøve hest på søndag.
den skulle have en kæmpe stor gang og være lidt svær at ride, dog super dygtig smiley

er ikke så vant til at ride heste, kun ponyer.
har været ude at prøve andre heste også.

er ikke uerfaren da jeg har redet i 11 år, men har i alligevel nogle gode råd til når man skal prøve hest smiley

_Stine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøve hest..
  • stald s
    stald s Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 25
    #1   12. maj 2011 Rid som du ville gøre derhjemme. vær ikke forsigtig.

• #2   12. maj 2011 Er det ude ved Heidi du skal prøve hest ( Stald Mato)?

• #3   12. maj 2011 jeg starter altid med at spørge ejeren om, hvilke signaler hesten er vant til og om den er meget følsom for sæde osv. (:
    men det er jo bare at kaste sig ud i det og ride som du ville gøre normalt d;

• #4   12. maj 2011 Jeg lader for det meste lige ejeren ride hesten før jeg sætter mig op, så jeg kan se hvordan han/hun rider den..

Ellers rider jeg bare som jeg plejer og lader ejeren rette mig, hvis det er (:

• #5   12. maj 2011 Cille Thomsen:
    ja det er det nemlig smiley

tak i andre, det er også det jeg plejer ..

• #6   12. maj 2011 så skal du bare være 100% dig selv, er sikker på heidi nok skal rette dig hvis det er.. de er så søde og rare derude smiley

• #8   12. maj 2011 Tror du den måske er noget så prøv den flere gange, tag den med på tur, træk den. sadel den selv op. var selv ude og prøve en hest, super dygtig, dog kun ejeren der kunne ride og stoppe den. Og lidt farlig at sadle op.
    Så det blev ikke den jeg købte, og forresten den sadel vi red i var ikke den der fulgte med hesten! tag derfo raltid en med dig, når du ude og kigge hest, som kan se og høre disse ting, i tilfælde af du selv er helt forblændet af sælger og hvor smuk hesten er.

Når man først har købt, er det for sent at vågne op til virkeligheden.

Ja tjek hvor tit den får smed, og kan den læsses? men de fleste ting er jo helt det samme som med pony.

Ikke alle ejere skamroser deres heste, til noget de slet ikke kan leve op til, men det sker så vær realistisk. Og som andre siger nyd rideturen nu du skal ud og prøve en ny hest. God tur

Kommentér på:
prøve hest..

Annonce