{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Når tingene lykkes {{forumTopicSubject}}

Dette kan lyde meget banalt, men det er altså en personlig sejr

Jeg har i godt 1 år arbejdet med at få min ene hest til at lægge sig på tøjlen.
Jeg kan sagtens få ham til at søge ned, men han vil meget gerne gå bag biddet og putte sig. Jeg har så i nogen tid taget ham af sandbanen og lavet alt mulig andet, longering, turridning, jordtræning og brugt ham som fører for babyhesten, der skal lære og gå på vejen.

Så i går red jeg dressur for første gang i et stykke tid, og jeg var nærmest ved at falde af hesten af bar overraskelse: Han lagde sig jo til!
Han strakte sig frem og søgte kontakt til tøjlen, og sikke en følelse han gav mig. Så fantastisk.

Jeg er så stolt af min kriger, der bliver ved med at glæde og overraske mig.

Sådan en dejlig oplevelse måtte jeg bare lige dele med jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når tingene lykkes
  • #2   10. maj 2011
    Lyder super dejilgt smiley

    Jeg har fri imorgen og har endelig tid til at ride - men selvfølgelig skal det stå ned i stænger! -.- IH altså, har ikke redet i 2-3 uger.

    Hmm. Jeg ville sku give meget for at sidde på en dressurhest - savner det smiley


  • #3   11. maj 2011 Stort tillykke, kender sådan nogle sejre, man bliver så stolt!

    I starten, da jeg lige havde fået part på Mondi, så kunne man slet ikke få hende til at lave noget. Gå pænt var umuligt, og hun gik sløvt, og stoppede tit op, hvor hun ignorerede en totalt.
    Men nu når jeg kender hende, er hun såå dejlig! Hun kommer hurtigt over når man kalder på hende på folden, lige meget hvor hun står henne, eller hvad hun laver. Hun går frisk og glad når man rider hende, og hun er alt i alt bare blevet den dejligeste part!<3


  • #4   12. maj 2011 Det er bare fedt når det man øver på lykkes, så er det bare at fortsætte de gode takter smiley

Kommentér på:
Når tingene lykkes

Annonce