{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er simpelthen for dumt!
  • #2   21. jan 2011 hehe ja bestemt smiley

• #3   21. jan 2011 Hvordan i alverden vil du forhindre det føl i at løbe rundt og lege og laver bukke spring og hoppe rundt??

Jeg tror ikke den tager skade at et enkelt spring

• #4   21. jan 2011 det er bestemt ikke sundt. 1 enkelt spring går da, men ikke med vilje og som træning. Det bliver belastet helt forkert. i naturen ville følle da ik selv vælge at springe over så høj en forhindring. er da enig i at krumspring etc. ik skader, men det der er ik ok.

• #5   21. jan 2011 Hmm nej bestemt ikke sundt på længere sigt. men lækkert føl though, og sikke flot den springer. hvis den også springer sådan som 3 års, skal den nok blive til noget smiley

• #6   21. jan 2011 de mennesker er da vist ikke rigtig kloge, og det kommer enda fra en som er af den holdning at heste skal trænes til ridning helt fra starten af, og må indrømme at jeg også engang imellem lader mit lille føl springe MEN så er springet aldrig højere end ca 30-40 cm, føllet har gemasher på, og jeg ville ALDRIG bruge en bum, men en tynd gren så føllet ikke slår sig, og så er underlaget self altid sikkert. Men det der det bliver jeg sku helt harm over, stakkels stakkels stakkels lille føller, det er jo afgjordt uforsvarligt !

• #7   21. jan 2011 vasco . : men her snakkes der om omtalte springhøjde - gymnastik med mindre forhindringer vil jeg slet ikke være modstander af. Som skrevet så pointerede jeg også at det netop bare kunne være dette enkelte spring, og så er det da fint smiley Men ugentlig træning i den højde er no go. så er det ikke fis med hvis man siger at benene så kan tage skade - ved en sådan højde vel at mærke.
    Der snakkes ikke generelt om om føl bør springe smiley Blot DETTE føl og DEN højde smiley

• #8   21. jan 2011 Uhh den er lidt svær.. synes det er lige højt nok og synes ikke man desideret skal træne et føl i at springe (altså trække eller drive det imod).. men løber det frit med moderen og selv kan vælge, så tror jeg ikke det skader at hoppe lidt med ind imellem.. ville nok bare holde det en del lavere..

Kommentér på:
Det er simpelthen for dumt!

Annonce