{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Det er simpelthen for mærkeligt. {{forumTopicSubject}}

Det er faktisk en smule irriterende.
Der en der har skrevet på Sif's profil, at hun har givet hende en lav, da hun ikke kan lide lysebrune islænder.

Må man godt det? Synes bare det virker en anelse mærkeligt.. Først skriver hun at den er sød, så skriver hun at den får lav... Pga. at den er lysebrun. - Det synes jeg er irriterende.

Det fint nok at folk giver middel/lav, de SKAL bare have en ordenligt begrundelse over, hvorfor.

Ahrr.. Har i prøvet noget lignende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er simpelthen for mærkeligt.
  • #1   22. okt 2013 Nej jeg har ikke oplevet det, men det er træls at folk er sådan, da det jo er profilen man bedømmer.

• #3   22. okt 2013 Hvis hun ikke kan lide hesten så må hun da..

Inden de lavede hg om sidst, stod der stadig ved siden af bedømmelsesbarometeret at lav er mod den kedelige side og høj er mod flot..

SÅ hvis hun nu ikke synes lysbrune islændere er flotte så må hun da.. Lav er jo ikke = dårlig profil...

• #4   22. okt 2013 Om jeg synes det er fair eller hvad det er, er noget helt andet, selvom jeg ikke rigtig går op i bedømmelserne. Men ja, det kan hun sagtens! Det er et galleri, og ikke en "vurdering af ens hest", hvis man kan sige det sådan. Synes man det er mega fede billeder hele profilen igennem, men gode gennemtænkte motiver, kan man give ekstra høj. Er det slørede billeder, og bryder man sig ikke om motivet (her hesten), ja så giver man lav.
    Hestegalleri prøver jo ellers fint at beskrive, hvad lav står for, mener endda der er sådan en overordnet (eller var der engang) liste over hvad lav, middel og høj står for. Det er ikke en "heste-vurderings-side", men et galleri. Brugerne bruger det bare til det, og så længe der ikke er modsigende regler til det, er det jo helt fint smiley

• #5   22. okt 2013 Sanne du var lidt hurtigere end mig smiley

• #6   22. okt 2013 haha må indrømme jeg grinte da jeg læste hendes kommentar:

hej super sød pony men jeg kan ikke rigtig lide lyssebrune islændere så jeg har givet dig en lav

• #7   22. okt 2013 Det har i nok ret i alle, undrede mig bare. smiley
    Synes bare det er en anelse useriøst.

FloraogCham: Hahahah, det gjorde jeg også, lige da jeg læste det. smiley

• #8   22. okt 2013 Hehe, det er nok også lidt useriøst, men hvad pokker, hun er 11 år, så smiley

• #9   22. okt 2013 det er da godt nok sært.. :s
    Jeg var nok blevet lidt flabet og havde skrevet tilbage til hende "så er der jo godt min hest ikke er lysebrun, men rødblak" :b
    Ca. samme reaktion når min palomino bliver kaldt gul. smiley

Dog synes jeg at man bør bedømme profilens udtryk, dvs. kvalitet af tekst og billeder, og ikke racen eller farven. Jeg tænker da at hvis hesten virkelig er så grim at man har behov for at give lav og endda skrive en kommentar om det, så man måske bare skulle forlade profilen og så videre til an anden. Det er jo ikke en specielt konstruktiv kritik..
    "Hey Emma, du må lige farve din hest en anden farve, for jeg kan ikke lige den!" Høhø...

• #10   22. okt 2013 jeg har i hvert fald lagt en høj, jeg syntes godt nok den er køn! smiley

• #12   22. okt 2013 selvfølgelig må hun give lav...... vi stemmer vel ud fra hvad vi syntes.

• #13   22. okt 2013 Lysebrune islændere.. Noget af det smukkeste!!.. At hun så vælger at give lav fordi at den er lysebrun syntes jeg da virkelig er barnligt.

• #14   22. okt 2013 Marie-Louise: hahaha, skrev også at hun var rødblak og ikke lysebrun. smiley
    Men det er så irriterende.. Gul palomino, så har man hørt den med også. :b

Line Z: Omg, ej, det er langt ude! :3

Team Niller: Mange tak, ahaha smiley

Amanda Herringe Lund: Ja den alder har vi næsten alle haft. smiley

Rikke Blume: Det har du ret i, men synes bare det er en mærkelig begrundelse fra hendes side af, men ja, som mange siger, hun er kun 11. :b

Sofie: Mange tak. :b

• #16   22. okt 2013 Tror jeg har 4 lav på mine heste (3 på Tulle og en på den anden).. Udelukkende af den grund at jeg har afvist en hest med dårlige billeder og næsten ingen beskrivelse og valgt at skrive en grund til at jeg afviser frem for bare at afvise. Det har jeg gjort 3 gange og det har resulteret i en lav som hævn..

Tag det ikke så tungt det er folk der har ondt i røven, for meget fritid eller bare har fået sig en enormt dårlig hobby

Kommentér på:
Det er simpelthen for mærkeligt.

Annonce