stoppede med at springe ! {{forumTopicSubject}}
harj <33
min Pony ´Ceriena. kunne springe 1,60 da jeg købte hende, og jeg så det(det var i løs spring) men nu har jeg haft hende i snart et år, og hun har ikk den samme glæde som da jeg købte hende, hvis det står til hende skal hun slet ikk springe, jeg kan ikk finde ud a hvorfor hun ikk vil har næsten prøvet alt, jeg har holdt pauser, redet Military istedet for, fået en massør til a kigge på det, fået min ridelære som er uddannet berider og ridelære, min moster som rider elide plan og underviser og så en prof military rytetr til a ride hende i spring, og de kan heller ikk forstå det. er det nogle der har en idé til hva jeg kan gøre ?
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.356
nov 2004
Følger: 131 Følgere: 133 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.019
det kunne bare være hun har midstet lysten, men den måde du forklarer det på, lyder det somom hun ikke har den livsglæde hun havde da du købte hende?
feb 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 8 Emner: 68 Svar: 215
feb 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 8 Emner: 68 Svar: 215
bare en ide!!
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 13
til Kristine F : hmm det ville være meegeet mærkeligt hvis 6 ryttere ikk kan ride hende rigtigt. og har fået en fra holland(hun kommer fra holland) der har studeret hollans ridning gennem tiderne, til a ride hende på flere forskellelige måder. hmm hun vil helst heller ikk springe i løsspring...
jeg springer normalt kun op til 1m, fordi a dere r en på mit hold der iikk springer højre end det, og hvis det er højre får jeg hende Aldrig over det, jeg ved ikk hvor mange gange hun har smidt mig a, eller givet min næseblod eller sådan noget(rider med martingal)
MysS
feb 2006
Følger: 143 Følgere: 137 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 353
stoppede med at springe !