{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

stoppede med at springe ! {{forumTopicSubject}}

harj <33 smiley
min Pony ´Ceriena. kunne springe 1,60 da jeg købte hende, og jeg så det(det var i løs spring) men nu har jeg haft hende i snart et år, og hun har ikk den samme glæde som da jeg købte hende, hvis det står til hende skal hun slet ikk springe, jeg kan ikk finde ud a hvorfor hun ikk vil har næsten prøvet alt, jeg har holdt pauser, redet Military istedet for, fået en massør til a kigge på det, fået min ridelære som er uddannet berider og ridelære, min moster som rider elide plan og underviser og så en prof military rytetr til a ride hende i spring, og de kan heller ikk forstå det. er det nogle der har en idé til hva jeg kan gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stoppede med at springe !
  • #1   19. apr 2006 nogle heste mister bare pludselig lysten til det..

• #3   19. apr 2006 syntes det lyder noget mærkeligt. har du fået hende tjekket af dyrelægen?
    det kunne bare være hun har midstet lysten, men den måde du forklarer det på, lyder det somom hun ikke har den livsglæde hun havde da du købte hende?

• #4   19. apr 2006 give hende en lang pause, men først lade hende undersøge af en dyrlæge, og måske få taget et røngentbillede af hendes ryg.

• #5   19. apr 2006 du skriver at hun er blevet mishanlet( inde på hendes side) kan det måske være derfra hun er blevet bange for det??

bare en ide!!

• #7   19. apr 2006 hm, jeg har fået hende røngentfotograferet i december pga. mistanke til mus, men der var ikk noget, og hun gider heller ikk springe i skoven rigtigt mere, desværre jeg har prøvet med pause i over en månede, og det var det samme li efter... jeg får undervisning en gang om ugen i spring og det er meegt sjældent jeg springer mere end det... hmm ja hun har været mishandlet, men det er da mærkeligt at det først kommer nu(hvis deter det)
    til Kristine F : hmm det ville være meegeet mærkeligt hvis 6 ryttere ikk kan ride hende rigtigt. og har fået en fra holland(hun kommer fra holland) der har studeret hollans ridning gennem tiderne, til a ride hende på flere forskellelige måder. hmm hun vil helst heller ikk springe i løsspring...

jeg springer normalt kun op til 1m, fordi a dere r en på mit hold der iikk springer højre end det, og hvis det er højre får jeg hende Aldrig over det, jeg ved ikk hvor mange gange hun har smidt mig a, eller givet min næseblod eller sådan noget(rider med martingal)
    MysS

• #8   30. jul 2006 hesten er måske blevet trat af det hvis denn har været sprunget meget der vor du købte den måske kommer det igen men det kan være at den aldri har været glad for at springe

Kommentér på:
stoppede med at springe !

Annonce