16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
HVorfor gå igang med noget... {{forumTopicSubject}}
man ikke har forstand på...
jeg blev lidt gal på en af hestenes vegne... Det kan godt være tøserne ikke er så gamle, men man må da kunne se det logiske i at en hest ikke kan springe to spring med o. 4 m afstand
Sagen er den at pigerne har set mig løsspringe Lukas, og så går de slev igang, for det er jo ikke så svært...
Men de har misforstået noget, for de tror at det går ud på at springe hesten så højt som muligt, men det er jo så meget mere og andet end det.
Løsspringningen kan bruges til at opbygge rygmuskler, samt at få hesten til at bære sig korrekt.
Løsspringning kan være med til at styrke hestens teknik
Løsspringning kan være med til at styrke hestens selvtillid
Løsspringning er godt for så mange ting...
Men løsspringning er jo også en "ulv i fårklæder", hvis man ikke ved hvad man laver...
Så jeg har stod noget fortvivlet nede på ridebanen, da jeg skulle lave spring til min...
For på banen stod to, forholdvist høje spring, med den meget korte afstand imellem, og ingen af springene havde en bundlægger på
Hvorfor spørger folk ikke nogen der har forstand på det, inden de kaster sig ud i noget de egentlig ikke ved noget om
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
Tiril R
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
maj 2004
Følger: 85 Følgere: 131 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 1.379
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
What... jeg kan da ikke side foran computer 24/7???
Stald Kalhave - Stig K
Nu går mit spørgsmål ikke på hvor vidt de "aber" efter, men mere om hvorfor folk ikke kan samle sig sammen til at spørge...
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Desværre har jeg ikke meget til overs for de tøser, og de nægter pure at hører på mig hvis jeg kommer med nogen indvendinger...
Den ene dag smuttede en af tøserne afsted med gamascherne sat forkert på... jeg hjalp hende med at rette dem, og da hun var uden for stalden, så jeg hende ligge dem som havde lagt dem på oprindeligt...
Så hvis jeg endelig blander mig taler jeg blot for døve ører...
HVorfor gå igang med noget...